Verdens_skjønneste_sønn Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Har akkurat kjøpt en, min gutt er 6 1/2 mnd, men den virka litt liten. De som har brukt den en stund, hvor lenge har man vogna?
Isotta Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Den passer vel best opp til 18-24 mnd. Men da har man vel uansett lyst til å bytte til en mindre, lettere forovervendt trille. Frem til da har du en super vogn!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Man kan jo bare flytte setet slik at det blir forovervendt.
Isotta Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Ja, selvfølgelig, men setedelen er jo ikke kjempestor, så man vil vel uansett skifte vogn når barnet nærmer seg 2 år. Mente bare at vogner som barnet kan bruke da (som er bare forovervendte) er lettere enn vogner som kan kjøres mot kjøreretningen og.
Meg og de to gullgutta Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Kjøpte ny vogn til gutten min som snart er 1,5 år, ville ikke gå for denne da jeg knapt kunne bruke den. Dette etter uttallese fra noen andre her. Så vi endte opp med tfk joggster twist istede. Men jeg ønsket å ha vogna helt ut, i tillegg til at jeg har en på tre som vi også kunne tenke oss at vognen passer til. Selv om minstemann nesten drukkner litt i vognen.....så vognen den vognen er stor ja. )
Nuffa Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Har nettopp kjøpt en til min 4 mnd gamle sønn. Måtte teste ut med 2,5 åringen min for å se hvor lenge jeg kan ha den, etter å ha lest spm ditt. Min datter får plass til å sitte, men ikke ligge. Hun er noen og nitti cm lang og 15 kg tung, så hun er nok en litt stor 2,5 åring. Men hun har sluttet med vogn nå, så jeg tipper du har s3´en til du ikke trenger vogn mer.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Lillemor her paa 8 mnd har denne. Storesoester paa 2 aar sitter og ligger veldig fint i denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå