Gå til innhold

Hvor lenge kan man bruke teutonia spirit s3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt en, min gutt er 6 1/2 mnd, men den virka litt liten.

De som har brukt den en stund, hvor lenge har man vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den passer vel best opp til 18-24 mnd. Men da har man vel uansett lyst til å bytte til en mindre, lettere forovervendt trille.

Frem til da har du en super vogn!

Skrevet

Man kan jo bare flytte setet slik at det blir forovervendt.

Skrevet

Ja, selvfølgelig, men setedelen er jo ikke kjempestor, så man vil vel uansett skifte vogn når barnet nærmer seg 2 år.

Mente bare at vogner som barnet kan bruke da (som er bare forovervendte) er lettere enn vogner som kan kjøres mot kjøreretningen og.

Skrevet

Kjøpte ny vogn til gutten min som snart er 1,5 år, ville ikke gå for denne da jeg knapt kunne bruke den. Dette etter uttallese fra noen andre her. Så vi endte opp med tfk joggster twist istede. Men jeg ønsket å ha vogna helt ut, i tillegg til at jeg har en på tre som vi også kunne tenke oss at vognen passer til.

Selv om minstemann nesten drukkner litt i vognen.....så vognen den vognen er stor ja. :o)

Skrevet

Har nettopp kjøpt en til min 4 mnd gamle sønn. Måtte teste ut med 2,5 åringen min for å se hvor lenge jeg kan ha den, etter å ha lest spm ditt. Min datter får plass til å sitte, men ikke ligge. Hun er noen og nitti cm lang og 15 kg tung, så hun er nok en litt stor 2,5 åring. Men hun har sluttet med vogn nå, så jeg tipper du har s3´en til du ikke trenger vogn mer.

Skrevet

Lillemor her paa 8 mnd har denne. Storesoester paa 2 aar sitter og ligger veldig fint i denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...