snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg bare HATER å vaske på badet... Blir jo sååå fort skitten igjenn... Og så er d så kjedelig å vaske der inne.. har nå tatt dusjkabinettet å d ser jo så bra ut nå når d ikke er fyldt med kalk til langt oppover veggene... men nå gjennstår vasken, doet, benker, gulvet og veggene om jeg skulle gidde å ta de... Er lei å vaske.. blir så sliten av det (men d er nok mest vondt i viljen og ikke så mye med graviditeten som gjør meg sliten...hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er også lei rot og skitt og klær. Jeg har ikke før fått gjort hele huset rent før det er bare å begynne på'n igjen. Det tar liksom aldri slutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2006 ja for å ikke snakke om skittenklær!!! Har ikke ført fått kjørt 4 maskiner på en dag før d er to nye maskiner klar...?? hva skjer??? hvor mye klær er det mulig å skitne til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå