Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi prøvde tran, men det var ikke lett nei. Hun spyttet det ut, og siden jeg fullammet og hun nektet å ta flaske måtte vi over på vitamin D-dråper. Det fungerer veldig bra, men jeg vil anbefale at du tar Omega 3 kapsler slik at hun får i seg dette også gjennom morsmelken.

Annonse

Har bytta ut flaska til den med sitronsmak - den går litt bedre, dytter smokken fort inn etter å ha gitt henne skjeen, er ikke så flink til å huske på hver dag, men prøver så godt jeg kan =)

Ja, så ofte jeg husker det....men git henne det om kvelden, rett før kveldspuppen. Da er lukta "borte" til morgenen etter og klærne slipper flekkene. Bruker den med sitronsmak for jeg tar også, og får ikke ned vanlig tran. =) Ville prøvd med tran litt til først, for det er mer enn bare d-vitaminene som er bra for barna våre i tran.....

Nei jeg ga opp etter han plutselig ikke ville ha det.. han spytter det bare ut. Men maaange klær både hans og mine(han spyttet skikkelig) ble ødelagt av den der tranen.. og hele klesvasken luktet fisk!Blæhr

Han får d-dråper istede

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...