Gå til innhold

Jeg ble akkurat spådd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble spådd av "nattinatt" nå. Og hun fikk opp graviditet på meg i oktober, en gutt. Håper så inderlig det stemmer!!!! =) =) =)

Ser hun har fått mye ros før.

Ble ordentli varm om hjertet jeg nå!! Og litt oppspillt... hihi... Jeg som hadde bestemt meg for at dette skulle jeg ta som det kommer... ;) jaja... Ikke enkelt.. =)

Ønsker dere alle en god og fruktbar helg!!!

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott da.....håper det stemmer da..eller at du blir gravid før det.

Skrevet

ja, det hadde vært helt supert. =)

Skrevet

Jeg slutta på p-pilla den 26 juli. Utsatt mensen i 2 mnd og kun gått på p-pillen i 2 mnd. Ikke fått mensen enda og aner ikke når jeg kan forvente den heller. Denne uka som har vært så har jeg metallsmak i munnen og i dag har jeg vært svimmel, trøtt og slapp. Hadde veldig mensmurringer i hele forrige uke.

Jeg testa negativt på QR graviditetstest for 2 dager siden. Men trur jeg har testa for tidlig.

MEN NATTINATT har spådd meg 2 ganger nå at jeg er gravid nå. Er så spent på om hun har rett.

Skrevet

spådd meg og at er gravid nå men ikee tegn til positiv test eller tr!!! gr...

Skrevet

Har du tatt en test nå og fått negativt??? Vet du når du venter mensen???

Skrevet

ja skulle hatt 17 eller 18...og hatt mens smerter men kjenner ikke noe nå..ingen ting:( og før i uken har jeg hatt vondt i ryggen skikkelig, men bedre nå... tatt 3 tester mandag torsdag og nå..men ??? hm..

Skrevet

Du får vente til over helga og teste på morgen urin. Så lenge du ikke får mensen så er det håp.

Jeg må også vente med å ta en test til uka. Skikkelig utolmodig siden jeg har noen symptomer...I hvertfall denne metall smaken i munn.

Skrevet

å har du??? har du den hele tiden da? spennende.. :)

Skrevet

Så gøy da=o)

Håper du blir det før okt da=o)

Skal krysse fingrene jeg=o)

Skrevet

Ja det er denne metallsmaken har jeg hatt i flere dager nå og hele tida. Skikkelig ekkelt.

Så det er derfor jeg trur at jeg er gravid nå. Og i dag har jeg vært veldig svimmel, litt kvalm og trøtt/slapp.

Skrevet

Så spennende! Hvordan spår hun da? Hvordan få kontakt med den dama der?

Skrevet

Hei!

Du går inn på dinbaby.com og på venstre side har du en forums liste. Der velger du spå/horoskop. Men ta det med en klype salt. Ser det er en der inne som spør hele tiden om hun er gravid og hun får stort sett varierende svar. Hun har blitt spådd at hun er gravid, uten at hun er det. jeg har selv blitt spådd gravid i juni/juli og august, men er fremdeles ikke gravid. Så det er vel bare tilfeldigheter hvis det stemmer. Har blirr ganske skeptisk til det nå. Men det er jo litt gøy da :-)

Lykke til!

Skrevet

Hmmm, lurer på om kortene hennes har låst seg fast? ;-) Dette er vel sånn ca 5-6 gutten i oktober hun har spådd nå på kort tid. Jeg håper hun tar feil på meg og at min mann har rett, men skal krysse fingrene for at hun har rett på deg da!

Skrevet

Håper det stemmer da :)

Lykke til !

Skrevet

ok. ja, man må jo ta det med en klype salt.. Men hadde jo vært veldig kjekt om det hadde slått til.. =)

Hva har hun spådd på deg da? :)

Skrevet

Graviditet i oktober og gutt ;-) Siden hun spådde det på meg legger jeg jo litt ekstra merke til det når andre får vite akkurat det samme. Min mann har derimot spådd graviditet denne mnd og at det blir jente.

Skrevet

satse på at mannen din har rett da. =)

Krysser fingrene jeg!!

Skrevet

Hvor blir du spådd a??

Skrevet

på din baby sidene, under debatt, der er det en link som heter spå og horoskop, eller noe sånn.. :)

dinbaby finner du link til øverst til venstre på sidene her. =)

Skrevet

Hører ikke til lenger meg skal gi en liten glad melling...

Jeg ble også spåd når jeg var prøver å fikk da tilbake at hun så at jeg ikke kom til å bli gravid (igjen) uten hjelp,men at hun så en mulig graviditet på meg i nov/des men jeg har termin som nicket mitt sier :))

Men det var ikke hun samme da..

Men hjelpen jeg måtte ha var en helt gjeng med vitaminer,så slapp av så blir du kanskje gravid før du aner det:)

Skrevet

ja, det hjelper som oftest å slappe av tror jeg. :)

Så bra da!! Lykke til videre!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...