Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Hej... I det siste har jeg hatt smerter i lysken når jeg har gått i svak motbakke og etter avføring.. Men i dag har det tatt helt av! Dritvondt da vi gikk på butikken i sta. Det er vondt nederst imagen, som intens vannlatingstrang med stikkende smerter og press og det går på en måte igjennom så jeg kjenner det helt bak i endetarmen....!!!!!!!!!!! Jeg begynner praksis på mandag HAr så lyst å få gjennomført de åtte ukene, så jeg kan si meg ferdig med tredje semester!!! men dette ser ikke lovende ut. Jeg klarer ikke å skjule smerten, må sette meg ned osv. Kjennes ut som jeg har en diger bajs el fotball for den del som skal ut bak og det stikker masse fremme, ala omtrent der eggstokkene er.... sukk... flere som har d sånn?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5987488-vondt-b%C3%B8r-jeg-ringe-jordmor-f%C3%B8den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
To gutter og en jente Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 HUff, det hørtes ikke godt ut. Jeg har også vært litt plaget med smerter i lysken,men absolutt ikke veldig sterke. Tror mine smerter skyldes at babyen ligger helt nederst i magen og presser. (Hun spenner så og si alltid nedover) + litt bekkenløsning. Mener å ha hørt at urinveisinfeksjon kan gjøre intenst vondt nederst i magen. Kan det være det? Sikkert ingenting farlig, men jeg hadde nok ringt føden bare for å høre hva de mener det skyldes og om det er noe du eventuelt kan gjøre for å lindre det. Håper det går fort over og at du finner ut av det! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5987488-vondt-b%C3%B8r-jeg-ringe-jordmor-f%C3%B8den/#findComment-5987696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå