Gå til innhold

frustrert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har svigermor på besøk...holder på å bli gal av den dama inne i mellom.... Hun er veldig glad i sønnen vår på 10 måneder, og holder på å duller med ham hele tiden. Det er koselig det, men så fort jeg sier til ham "nei" eller "får ikke lov" så synes hun synd på ham og kommenterer for seg selv,, det der kan du vel få lov til....det gjør vel ikke noe ...åhhh jeg blir så frustrert...jeg sa til henne i dag, at det er enkelte ting han ikke får lov til fordi vi må ta hensyn til de som bor under oss...(feks) da ble hun bare stum og rar. Hun er også veldig opptatt av å fortelle når hun møter andre barn på hans alder om hvor flinke de er, og hvor langt foran de ligger i forhold til sønnen vår som ikke kan vinke for eks. For at sønnen vår skal bli vant til henne, så lar vi henne passe ham ofte, og vi vet at han koser seg der, men når jeg skal hente han så kommer det nesten alltid kommentarer som"å se, han vil ikke til mamma, han vil være her", eller "ble du ikke glad når mamma kom da?" Holder på å bli gal..

Vet jeg bare skal være glad for at hun vil passe ham, men jeg blir også lei meg når hun hele tiden rakker ned på meg...måtte bare få det ut.....får vel gå ut i stua og servere min hjemmelagede pizza til dragen som er her på besøk nå vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja rart med svigermødre, uansett hvor godt vi vet at de mener det, så klarer de å trykke på noen små knapper hos oss;) Håper du "overlever" besøket, og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermødre kan til tider være noe herk, men forstå meg rett, -det kan mødre også være.

 

Til glede noen dager og til frustrasjon andre....men sånn er det vel med barn også...fra de er i magen med spark og spenn til de blir voksne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Godt å få luftet frustrasjonen for noen andre som kan se det fra en annen side. Det er jammen ikke lett å være gravid heller...blir usikker noen ganger på hva som er meg, og hva som er hormonene mine..hvis dere skjønner...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anonym. i tilfelle du er her nå eller kommer senere i dag. så vil jeg bare si at jeg hadde det på akkurat samme måte.med både svigermor og mamma.

med svigermor var det veldig ille. sa jeg nei til noe, sa hun alltid at stakar hun må jo få lov til det. og ga hun alt hun pekte på. og vville hun ikke ha middag, måtte hun jo alikavel få lov og få dessert. + masse mere jeg kunne ha skrevet om.arrrg. ble så iritert.det ente med at hun ikke hadde respekt for meg og faren når vi var hos svigermor. og så mått hun hele tiden kometere oppdragelsen og så og så gjorde aldri hun og sånn og sånn gjør de og bla,bla,bla.jeg ble så sint og sa til samboeren min at hvis ikke hun skjærpa seg så orket jeg ikke og gå på besøk til hun mere. han sa i fra til hun, og ble faktisk mye bedre etter det. men det er klart, hun er jo gammel og veldig gammeldags av seg, så må jo alltid komme med en komentar eller noe av og til. det bare overser jeg.

 

hadde en periode vi pussa opp huset og bodde hos mamma da. da sa hun ver eneste gang vi sa nei, jo da du får lov av mormor... til slutt ville hun ikke høre på oss lengere og gikk kun til mamma. da sa jeg klart i fra at det aspektere jeg ikke. har vi sakt nei, så er det nei.uansett hva det er. hun respekterte det. og nå hvis vi er på besøk og hun spør mamma om noe, sier mamma st du må spør mamma :-)

 

så det kan lønne seg og si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...