Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle glede dere her inne med å fortelle nattens psyko drøm. Har alltid hatt ekstremt snedige drømmer, så sånn sett har det ikke blitt noe forandring etter at jeg ble gravid.

Anyway, i natt var baby i magen noe merkelig. Kunne se at den bukta seg noe enormt inni magen, det var som om jeg gikk gravid med en ål ( den hadde liksom konturene til en ål, herlig..) Noen som stod rundt meg skulle plent dra og hale i mageskinnet mitt slik at de kunne se hvilket kjønn det var ( ja, for naturligvis var magen nesten gjennomsiktig)

På foten hadde jeg et enormt sår, var hoven og sprukket i huden. Det så helt forferdelig ut. Og inni dette såret vokste det_ tenner_ (!) Vi fikk tak i en lege, men det var ikke mye han kunne gjøre, men han trakk iallefall ut tennene av foten.

Sukk, føler meg ganske halvgalen som drømmer så mye rart...

Og hvorfor jeg skriver ned drømmen her _aner_jeg virkelig ikke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff for en ekkel drøm! Synes det er litt arti å dele og høre at andre er like gale som meg. Du er ikke alene altså.. Jeg drømte en natt at babyen sparket og jeg kunne se foten gjennom mageskinnet som var gjennomsiktig. Bare at foten ikke var liten og søt, men stor med gule negler på tærne og hår oppå.. Æsj! Utrolig ekkelt!! Og i natt drømte jeg at min mann ikke var fra til barnet og at jeg glemte å amme babyen etter at den var født. Rene marerittet! En må jo bare le av det. :)

Skrevet

Så rart at du og har drømt at man kan se gjennom mageskinnet! Tidligere har jeg drømt at fosteret var kanonlite og egentlig bare et lite skjelett, hvilket var helt som det skulle være ... Men det rare var at man kunne lett se det gjennom magen.

Jeg har også drømt at jeg har glemt å gi mat til babyen, og det vet jeg iallefall er veldig normalt å drømme!

(ellers er jeg ganske normal : ) )

Skrevet

Hihihi.. Jeg vil også si at jeg ellers er ganske normal - i følge meg selv da. Det er sikkert normalt å drømme at en kan se gjennom mageskinnet også, vil jeg tro.. ;) Kanskje like greit at vi IKKE kan det. Det er jo ganske mye annet enn baby inni der og jeg tror jeg helst står over det synet. He he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...