Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun begynte allerede da hun var 6 uker...Fikk helt sjokk da jeg våknet om morningen og var uthvilt:) Kjempesulten bebi stakkars. Så jeg begynte å stå opp en gang i løpet av natten på eget initiativ for at hun skulle få i seg litt mat....

Annonse

Da han var 4,5 mnd merket jeg at han våknet av vane, ikke nødvendigvis sult. Ammet kun om natten da, og selv om han fikk tilbud om pupp, tok han bare et par slurker. Ga han derfor bare smokken og holdt han på magen en natt, og etter det sov han natta igjennom:)

Min lillegutt sov fra 19.30- 06 da han fikk eget rom. Da var han litt over 4 mnd. Tror det hadde å gjøre med at jeg ikke lenger hørte alle lydene hans. Da ble det fort til at jeg tok han opp og gav han mat slik at han sovnet igjen. Nå sover vi mye bedre begge to.

Annonse

Nummer 1 fikk eget rom når hun var 7 mnd og sov hele natten fra dagen etter. Minstejenta gjorde jeg ingenting spesielt med. Hun sov på vårt rom og har sovet fra 21 om kvelden til 07 om morgenen sidne hun var 10 uker. Nå er hun 4 mnd og sover å eget rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...