Marimari Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Sikler veldig på Stokke XPLORY, samt sengen og stellebordet. Noen som vet om det føres i Sverige og om det evt er noe å spare på det der?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Vet ikke om det er noe å spare i sverige. Stokke er jo norsk så det burde ikke være billigere der men det kan jo hende. Hvis du bor i nærheten av bergen så kan du kjøpe mitt stokke stellebord. Er superfornøyd med det men må selge det da vi har flyttet. Ikke plass på badet lenger..
Marimari Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 Bor dessverre i Oslo så det blir vel ikke så enkelt. Veldig ergerlig for synes det er kjempefint. Ikke alltid det er fornuft i prisene når det gjelder Norge/Sverige. Husker for endel år siden da Norvegia ost kostet rundt 70-90/kg i Norge var den til salgs for 30 SEK over grensen. Forstå det den som kan. Men ikke hørt om noen som har kjøpt Stokke i Sverige, så spørs vel om jeg er så heldig
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Hei! Har iike sett at de er billigere i sverige, men vi kjøpte stokke semga vår i Finland når vi var på bilferie der i sommer!! Sparte ca 1500 kr!!
Miss Venus Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Jeg har forhørt meg ang pris på Stokke senga, men den er faktisk dyrere i Sverige. Selv etter at man har tatt hensyn til kursen. Har sett Stokke senga billigere på nettbutikk i Tyskland. Da var prisen 1000 kr billigere enn i Norge, trukket fra tysk moms og lagt til norsk... Får frakt og toll i tillegg så det spørs om det lønner seg med mindre man skal til Tyskland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå