Gå til innhold

Stokke produkter i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikler veldig på Stokke XPLORY, samt sengen og stellebordet. Noen som vet om det føres i Sverige og om det evt er noe å spare på det der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er noe å spare i sverige. Stokke er jo norsk så det burde ikke være billigere der men det kan jo hende. Hvis du bor i nærheten av bergen så kan du kjøpe mitt stokke stellebord. Er superfornøyd med det men må selge det da vi har flyttet. Ikke plass på badet lenger..

Skrevet

Bor dessverre i Oslo så det blir vel ikke så enkelt. Veldig ergerlig for synes det er kjempefint.

Ikke alltid det er fornuft i prisene når det gjelder Norge/Sverige. Husker for endel år siden da Norvegia ost kostet rundt 70-90/kg i Norge var den til salgs for 30 SEK over grensen. Forstå det den som kan. Men ikke hørt om noen som har kjøpt Stokke i Sverige, så spørs vel om jeg er så heldig

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har iike sett at de er billigere i sverige, men vi kjøpte stokke semga vår i Finland når vi var på bilferie der i sommer!! Sparte ca 1500 kr!!

Skrevet

Jeg har forhørt meg ang pris på Stokke senga, men den er faktisk dyrere i Sverige. Selv etter at man har tatt hensyn til kursen.

Har sett Stokke senga billigere på nettbutikk i Tyskland. Da var prisen 1000 kr billigere enn i Norge, trukket fra tysk moms og lagt til norsk... Får frakt og toll i tillegg så det spørs om det lønner seg med mindre man skal til Tyskland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...