*Lucia* Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 dag har vi vært å hentet vogna på Babyproffsen, Svinesund. FANTASTISK bra service!! Nå hadde jeg bestemt meg for vogna og holdt den av, men her kommer noen gullkorn til hvorfor man skal velge denne vogna ;-) * Størrelsen på bagdelen. Kombivogna er 1 cm kortere enn duo MEN når ungen har vokst ut av kombidelen kan man feste innerkallesjen bak på sportsvogndelen slik at det faktisk blir en STOR bagdel på sportsvogna også. *Trekket som brukes på bagdelen kan også brukes på sportsvogndelen ved å kneppe den opp på baksiden. * Veldig enkel å legge sammen (men det er sikkert alle) * Hvis ungen våkner i sportsvogna (når den er i liggestilling) kan ryggen bare dyttes opp. (bruker samme madrassen) * Kjøper man kun er sportsvogn er disse lavere enn kombi/duo vogner. Hvis man syns sportsvogndelen blir for høy kan man flytte på understellet (2 skruer på hver side) så blir vogna lavere. * Vendbart håndtak, men man kan også snu hele sportsvognsdelen. Det er mulig duo vogna også har disse tingene, men argumentet med at duo vogna er større holder i alle fall ikke lenger. :-) Vogna er kjempe flott!! Syns jeg selvfølgelig...... :-)
rødhette* Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Simo kombi og brio kombi er veldig like... Vi kommer til å se så flotte ut, der vi skal trille rundt med vognene våre over nyåret hihi
*Lucia* Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2006 JA!!!!!!! Jeg gleder meg!!!! :-))))) Nå har jeg den i stua, så kan jeg sitte å se på den og trille litt rundt........
rødhette* Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 hihi Vår ble plassert på det som blir barnerom, da vi kom hjem med den Så der står den, med vippestolen og babykurven oppå hihi
*Lucia* Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2006 Skal sette vår hos mamma og pappa til vi flytter. Nok rot i leiligheten nå. Men jeg måtte bare ha den LITT her hjemme så jeg får beundret den!!
rødhette* Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 selvfølgelig! Må ha mulighet til å kikke litt på den
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Buhuuuuu..jeg vil ha vogn NÅ også... trille den rundt i stua og fikle med den....*snufs*
*Lucia* Skrevet 19. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2006 uff, ja! :-) Har en bamse oppi vogna da! Fikk den med på kjøpet. Skikkelig myk og fin! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Jeg hadde brio kombi selv, og var veldig fornøyd. Men jeg fikk en besettelse av vendbare håndtak (som min vogn ikke hadde) og byttet til teutonia mistral kombi, som jeg elsker. Jeg synes ikke det er så dårlig plass i teutonia som alle skal ha det til jeg, og jenta mi er større enn gjennomsnittet. Savner derimot den gode plassen til handlenettene under vogna... Men poenget mitt var ikke å skryte sånn av teutonia, men henge meg på å skryte av brio. Brio har god plass og er veldig lett og god å trille. Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 Knallfin vogn! Jeg skal også ha den.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Jeg er også imponert over at man kan ta innerkallesjen og sette den på sportsvogndelen, og vips blir det nesten som en tett bag! Den finessen fantes ikke da jeg skulle kjøpe vogn til jenta mi. Den gang valgte jeg en duovogn, for å få stor nok bag. Men nå kunne jeg kjøpe kombi, og er glad for det! Litt lettere å baksere med bagen nå! Simo har også denne geniale innretningen!
*Lucia* Skrevet 19. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2006 Ja, jeg ble kjempe overrasket og glad. :-) Utrolig smart.
rødhette* Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 Det kan man på simo kombi også - veldig smart ja
Gjest Skrevet 20. august 2006 #14 Skrevet 20. august 2006 Vi har også kjøpt Brio.. Helt enig.. helt genial vogn.. og fin å se på. Vi likte spesielt løsningen på håndtaket. "Teleskop" løsningen. Mye bedre å trille på enn vanlig "knekk" løsning..syns vi da. :-) Lykke til med vogna di
Jordmorstudenter Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 Så bra med så mye skryt av denne vogna. Vi også har sett på denne i butikken, og likte den veldig godt. Jeg lurer på om det er mye penger å spare på å handle den i Sverige??
*Lucia* Skrevet 20. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 20. august 2006 Jeg sparte 1.800,- I Norge, babyshop koster vogna kr 6.400,- inkl vendbart håndtak. Babyprofssen i Sverige koster vogna 5.999,- inkl. vendbart håndtak, stelleveske fra brio og store hjul. Stelleveska koster i Norge (av en eller annen merkelig grunn) 700 kr. Før kursen hadde vi altså spart 1.100,- Kursen på fredag gjorde at vi sparte 700,- ( 6000 svenske = 5300 norske) :-)
Jordmorstudenter Skrevet 20. august 2006 #18 Skrevet 20. august 2006 Takk skal du ha for info! Høres veldig bra ut! :-D
Storebror til to :) Skrevet 20. august 2006 #20 Skrevet 20. august 2006 Selv har vi ikke kjøpt vogn. Vi har begge sååååå lyst på den svarte og lyserosa kombi vogna til simo. Skal på UL den 13. september.. Håper vi får vite kjønnet da, men er ganske dumt dersom det sies det er en jente og vi handler vogna så kommer det en liten prins fykende ut i februar ) Hehe Hvor langt er/var dere på vei når vogna kom inn i hus. Syns det er litt tidlig å kjøpe vogna nå, men er så redd den blir utsolgt over alt. (de nye modellene 2007 kommer ikke før mai)
rødhette* Skrevet 20. august 2006 #21 Skrevet 20. august 2006 Jeg kjøpte i slutten av juli, har ikke termin før i midten av januar... Kom over et bra tilbud
suna-78 Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 AKKURAT nå koster denne vogna 3999 på Babyshop i Fredrikstad!! Mye mer å spare enn i Sverige for øyeblikket. På Happyland koster den ca 4800 når man inkluderer kursforskjellen. Har samme vogn og er superfornøyd ; ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå