Smånetta 14.mai Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Det verste er at når de begynner å komme tettere så varer det kanskje i to timer også er det et opphold på førti minutter igjen. Dette er til å bli gal av. Er kjempesvimmel og helt utenfor meg selv etter en, mildt sagt, dårlig natts søvn. Hvis det gir seg nå så ringer jeg føden og krever drypp! Orker ikke gå sånn her en gang til.
Bilba og gutta :) Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Huff, det hørtes slitsomt ut... men se det positive i det: Du har ihvertfall rier... jeg sitter her med mine usle modningsier på 5. dagen, og de fører jo ikke til en dritt bortsett fra at jeg ikke får sove... så selv om det er tøft nå, så nærmer du deg målet. Snart har du babyen din... lykke til!!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det, lillemarte! Går omkring med samme opplegget her. Har tidligere hatt maserier nesten hver natt i 3 uker, så jeg begynner å bli litt lei av dem, for å si det slik. Nå har det begynt å skje ting på dagtid også, så jeg håper noe er på gang snart.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Føler med deg, men skulle gjerne hatt noen rier jeg også.... En uke siden termin, og da blir man lei av at det ikke skjer noe. Det er vel ikke noe i veien for å spørre om drypp. De er jo ikke interessert i at du blir helt utslitt før fødselen begynner.. Masse lykke til! Termin 12. aug.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Sender litt fødestøv til dere!..................................................... Ønsker dere lykke til og håper det skjer noe snart :-)
Tredje nurk underveis Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Har du prøvd legge deg ned, slappe av, ha en varmeflaske der det er vondt, ta en dusj eller et bad, osv.? Hvis ikke det roer seg, kan du jo høre hva de på føden sier?
Gjest Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 huff, da skal jeg ikke klage, for så veldig vondt kan jeg ikke si at jeg har.. håper du kommer skikkelig igang snart!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Håper noe skjer snart for dere......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå