Gå til innhold

Hva med menna deres???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann på 26 år har fått gravidsymptomer i forbindelse med min graviditet. Han sitter faktisk å bøtter i seg is nå...hehe..

Han hat fått en rund liten badeball på magen. Og i mitt 1 og 2 trimester var han også kvalm... Har noen av deres mannebein noen av disse plagene.. Venter på at han snart skal få halsbrann og kynnere også... Synes han er så søt, selvom jeg av og til har lyst til å denge han når jeg er i mitt "gode"humør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han her har ingen symtomer nei.må være kun "latskapen" min han har fått,hehe..jeg klarer ikke gjøre stort grunnet bekkenløsning,og nå nerver i klem i ene foten.virker som det smitter litt på gubben også......

har hørt mange som får samme symtomer som den gravide,men han her har aldri fått det.litt søtt ja,hihiii

Skrevet

Ler, så komisk. Sånn er ihvertfall ikke mannen min. Jo, det eneste må være latskapen her også. Jeg synes egentlig jeg får litt lite av sympati. Men så orker jeg ikke gi han så mye oppmerksomhet heller. Har litt dårlig samvittighet for det. Sexlivet er ganske labert og jeg synes vi har glidd litt fra hverandre en tid nå. Det er litt farlig. Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke orker mer enn jeg har fra før da?

Skrevet

Gubben her i huset lider i hvertfall av innbilt svangerskap tror jeg :o)

Dette er mitt tredje svangerskap og hver gang har han lagt på seg mer enn meg, har mage smerter og er kvalm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...