Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Er snart 35 uker på vei(i følge Bim 36 svangerskapsuke da). Hun har lagt seg med hodet ned i bekkenet, hun har visst ikke sjangs til å snu seg noen vei...ligger i froskestilling med bein og armer. Har merket at det har blitt oftere med kynnere, men om natten våkner jeg av mensmurringer nede på hver side av magen... Er dette vanlig eller er det slik at kroppen forbreder seg til fødsel. Har to forskjellige terminer. Den første er 22 sept. og den andre er 29 sept..... Er det flere med mensmurringer her????
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Åja åja.. jeg har jeg Særlig på kvelden.. når jeg ligger.. je er i uke 34:) Jge har to terminer jeg og en som er uoffisiell den 29 sept faktisk.. og ul termin den 7 okt.. i tilleg har det nå begynt med stikkinger/ilinger i skjeden som høgger till han har ligget med hodet ned siden uke 28 ,men jeg lurer på om disse murringene og stikningene er at han fester seg i bekkenet jeg.. vet ikke men.. Noen som vet hvor lang tid det kan ta fra han har festa seg til han kommer ? han bruker vel litt tid p å feste seg også.. men far han er klar liskom.. er første gangs;)
Tredje nurk underveis Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Jeg har hatt mensmurringer litt fra og til de siste to-tre ukene. Det sammen med kynnere hjelper til på modningen, sa jordmor. Mensmurringer, stikkinger og nedpress er også tegn på at hodet er på vei nedover, muligens fester seg. Min pjokk ligger med hodet ned, har vært nedover i bekkenet, men spratt opp igjen. Lurer på om han nå er på vei ned igjen. Spennende tider ... Men det kan likevel gå flere uker til fødsel, har jeg forstått. Vanlig med 2-4 uker fra festet hodet til fødsel for førstegangsfødende, men det er mange unntak fra den regelen ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå