Gå til innhold

Tilbake etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så er jeg tilbake hos dere igjen:) Hadde en SA 29.07. Hadde akkurat begynt min etterlengtede ferie. Sto opp lørdag morgen, gikk på do, og når jeg tørket meg var det blod på papiret:( Ringte til sykehuset for å spørre om jeg måtte inn til undersøkelse, men fikk beskjed om å la kroppen ta seg av det i første omgang. Skulle bare ta en ny grav test etter 2 til 3 uker hvis jeg ikke merket en økning eller smerter. I dag er den tatt og den var negativ. Vi har bestemt oss for at jeg skal ha mensen en gang før vi prøver igjen, bare sånn for sikkerhetsskyld. Så i september prøver vi på nytt. skal i mellomtiden spise sunt, ta folat og lade opp med mye "prøveing", he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får ha lykke til med prøvingen igjen da :) Håper du slipper å være hær så lenge...

Skrevet

ikke noe gøy.Håper du blir fort gravid igjen.Lykke til.

Skrevet

Ønsker dere lykke til og at spiren sitter snart igjen :o)

Skrevet

Huff. Det var ille. Hvordan går det med deg nå?

Skrevet

Bedre lykke neste gang ;-) Har opplevd det samme selv. Prøvde igjen, og har nå verdens deiligste tass - og snart enda en...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen =)

Skrevet

Det går fint nå, men jeg kjenner at jeg gruer litt for neste gang. Regner med å være veldig på vakt. Men den som intet våger intet vinner:) Er du i 2pp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...