Gå til innhold

Treig mage...grrrrr!!!


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Noen andre som er plaget????

 

Har nå kjøpt 250g med rosiner som jeg tenkte å trykke i meg... men vet ikke om d hjelper... har hørt at svisker skal hjelpe, men d liker jeg jo ikke...

 

Noen med gode tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme problem her, men det har faktisk blitt litt bedre de siste dagene. På meg hjelper det godt med en kopp kaffe, men det kan kanskje virke motsatt på andre? Men tørka frukt skal vel være bra, og så kan du jo prøve kiwi, det virker i hvertfall på junior:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvt idoform, det funket på meg iallefall, kan tas selv om en gravid. En skal visst drikke MYE vann også hvis en har problemer med magen! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja om ikke rosin trikset hjelper i dag, så blir d nok appotek varer neste;) føler jeg har mat fra 2 uker i tarmsystemet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat spist 1/2 pose med sånne Dent halslinser, og den satte tydelig fart på systemet mitt iallefall... Jeg måtte jo løpe fra kassa her på jobb og alt jeg..*ler* Jeg VET ikke om det var den da, men....lenge siden jeg har vært sånn her, og har ikke spist sånne Dent før i graviditeten heller..:)

 

Hadde tenkt å signere med anonym her men...blås på...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo spist endel plommer i dag også...kan være det og...:) Eller en "bra kombo"....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja noen typer halsdrops har avførende effekt så jeg har hatt d som en mulighet og, men hadde ikke slike drops i hus;)

Og så hjelper jo plommer på sakene og da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifa er også bra om du spiser en pakke eller 2..... ikke smaker de vondt heller. Det står bakpå pakken at ved store mengder kan den ha avførende effekt. jeg har aldri merket noe på bare 1 pakke...

 

Men nå har jeg motsatt problem....diare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sviskesaft på glass! Bare tving i deg noen slurker, eller bland det i grøt eller annen mat. Funker som ei kule på frøkna her, så det burde vel funke på deg også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå spist en halv stor pakke med rosiner og drukket to små posjonspakker med biola, og begynner å merke forandringer i tarmsystemet, men ikke begynt å løpe på do ennda... men får vel bare spise mer utover kvelden så blir d vel dreis på sakene utover kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ti uker på vei og har veldig treg mage. FORFERDELIG IRRITERENDE! Vi har plommetre i hagen, så jeg har spist endel plommer- og det hjalp!! Men med engang jeg bare spiser vanlig mat så er det treg mage igjen... Triste greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...