Gjest MMJ Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Skal selge huset mitt.. Er så spent på om jeg får prisantydningen på 1,4 mill!! Født 15.03.80
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Føler på meg at det er litt vanskelig å få solgt huset,men at det går til slutt og at du kommer til og få litt mer over takst ca 1,5
Gjest MMJ Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 SÅ mye!!??!?! Gurimalla!! Kan du si hvor lenge sånn sirka? Flere måneder liksom? Tusen takk for svar morri, og beklager jeg kommer med et oppfølgende spørsmål Er bare så spent
Gjest MMJ Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Minst... åh... helledussen -tankekjør i 3 mnd minst fremover da... Lurer, kan det være salget vil bli så sent siden de som leier eneboligen min har 3 mnd oppsigelse kanskje? Takk for svar morri!!!!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Det kan være derfor...er litt tåkete rundt det nå.
Gjest MMJ Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 morri, theri eller noen andre her... Kommer leieboerne til å lage "krøll" på hussalget, siden de ikke har lyst til å flytte ?
Gjest Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 ikke for å blande meg lilje men bare lurer:) må de ikke flytte ved ett hussalg?
Gjest MMJ Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Jo. De leier en enebolig av meg. Har sagt dem opp, så de må være ute fra huset før 1. desember. De likte godt og bo der, så de er lite glade for at de må flytte... for å si det sånn. Skjønner dem jo, men håper ikke de er ute etter å ødelegge for meg Blir litt nervøs av dette bare...
Gjest Skrevet 27. august 2006 #12 Skrevet 27. august 2006 åja sånn:) trodde de bodde i kjelleren jeg. Uffda:( håper de ikke saboterer for deg. det er nå dårlig gjort hvertfall.
Gjest MMJ Skrevet 27. august 2006 #13 Skrevet 27. august 2006 Ja, det er det jeg er redd for Mister jo nesten nattesøvnen av dette Har sagt til dem jeg skal hjelpe dem med alt, de som leier, skal hjelpe dem med flyttinga, evt oppussing på ny plass, barnevakt osv... Men de er likevel ikke fornøyde med situasjonen... men skjønner dem jo....
Gjest Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 men altså de kan nå ikke forvente å få bo der i evig og evog vel? Hvis dte er slik at du har to hus så må de nå ha visst at du kom til å selge en dag?
Gjest MMJ Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Ja, men de håpte vel at de kunne leie så lenge som mulig. Hadde selv håpet det... Men nå gikk det ikke sånn bare.. Men nattinatt mente det kom til å "gå greitt". Håper det gjør det. Blir veldig sliten av å tenke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå