Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 uff, j er så sint om dagen j...vet ikek hvorofr ,merkr j bare irriterer meg over absolutt alt,og finner feil v samboeren min hele tiden!!!!Og har han gjort en ting bare litt galt,så er j ute med klørne med en gang..uff,stakkars type,vil jo ikke være sånn,men klarere ikke la vær!!! Dette er mitt andre svangerskap,men ny kjærste.Det forgje svangerskapet gikk så lett,fort og greit og j storkoste meg!Det er annerledes denne gangen,er så sliten og varmen tar på + at j har hatt en del blødninger som har gjort det litt mer skremmende..nå gleder j meg bare virkelig til og få kroppen for meg selv igjen,og få lille bebis ut og vite at alt er greit!! Ja ja,får prøve og skjerpe meg litt,og være en hyggelig kjærste,har jo en utrolig snill type som virkelig bryr seg,skulle bare ønske han fortstod meg litt bedre av og til. fortsatt fin helg jenter;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 her også. stakkars samboeren min har virkelig fått gjennomgodt mine raseri anfall, sjeller han ut i alle døgnets tider, går fra og være en søt engel til og bli en djevel jeg! hverftall i følge han...hehe at han holder ut med meg. han har gitt klar besjed om at jeg ikke for bli gravid igjen før det minst er godt 1år..jeg vil gjerne ha 2barn tett. men er enig i det..tror jeg venter 2år jeg til nestegang hehe. savner også at min forstår meg bedre, foreksempel når han har laget middag så tror han at kjøkkenet rydder seg selv! måtte si i fra 4ganger i går kveld før han ryddet. og det var ikke den fineste ryddingen jeg hadde sett....så da kjefter jeg igjen og smeller med dørene!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 he he,godt og høre at det er flere..kjenner meg veldig igjen i den med kjøkkenet,de er så stolte av seg selv for at de harlaget middag,noe j setter pris på assa,MEN ingenting går bort av seg selv!!de skjønner virkelig ikke hvor irriterende det er og sepå alt det rotet,j klarer lissom ikke bare og vente på athan skal ta det,så da maser j!!!men hvis j ikke gjør det,så blir jo ingenting gjort.da ender det ofte med at j gjør det selv,men da får han ihvertfall litt dårlig samvittighet til tider,for har fått beskjed om og ta det med ro og.. åååå,så deilig det kunne vært hvis de ville ha det like fint og ryddig rundt seg som det vi vil..uff,det er vel en drømmeverden
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 jeg var litt på samme måte sist sv.skap...bare at jeg var mere lei meg, og så ble jeg vel ganske irritert tidvis, alt uten grunn. En dag satte jeg mannen min ned med en god kopp kaffe, og så fortalte jeg han hvordan jeg hadde det. At jeg var lei meg og irritert uten grunn og at det ikke var hans feil. Jeg sa at det sannsynligvis var hormonene mine som spilte meg et puss, men at det ikke var grunn nok til å oppføre meg sånn. Så sa jeg at jeg skulle prøve å ta meg sammen og at det ville være fint om han var litt overbærende ovenfor utbruddene mine. Etterr denne samtalen så virket det som om kroppen min roet seg litt, og jeg fikk uansett litt mindre dårlig samvittighet, samt at han tok bedre vare på meg. Alt ble bedre. dette sv.skapet har vært helt anderledes, jeg er super jevn i humøret og ler tidvis brautende høyt....nesten uten grunn....
CecilieTerese Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Kjenner meg så igjen. I går så skjelte jeg samboeren min ut for en utrolig dårlig kjærest han var, helt teit å ta så på vei. Men har sånne ekstreme humørsvingninger. Enten er alt helt perfekt og humøret er helt oppe i himmelen, eller så blir jeg helt gal, og alt blir svartmalt og alt uansett blir galt. Får håpe det går over og at han klarer å holde ut meg meg litt til. Har termin om 6 dager, så er nok all ventingen som spiller inn. Får gjøre det godt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå