Gå til innhold

takket ja til 100% jobb

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå vært i en 80% lederstilling på jobben. De andre 20% har jeg gjort andre oppgaver ved samme sted. Nå tilbydde sjefen min meg 100% i lederstillingen og jeg takket ja. Jeg har ikke sagt fra om graviditeten enda, og ville i utgangspunktet vente til jeg er kommet lengre.. er 10 uker nå..

Når hun spurte meg om mine mål for neste år, så sa jeg at jeg ville fortsette med det jeg hadde gjort hittil i år. osv..

Kjente jeg ble litt rød i maska.. men hva skal en si?? "Jeg skal ha perm i 1 år??"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5986345-takket-ja-til-100-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier meg 100% (hi-hi) enig med forrige innlegg -du har absolutt ingenting å ha dårlig samvittighet for. Dette er jo tydeligvis en jobb du har hatt en stund - jeg ville nok (hvis jeg var deg) også følt det litt vanskelig hvis det var en ny jobb - man ønsker jo å utrette litt før man går ut i permisjon - men dette er jo ikke tilfelle for deg!

Og du, du er jo kun i uke 10 - så du har mange måneder foran deg å virkelig gjøre en innsats før du - med god samvittighet - kan ta deg 1 års permisjon! Lykke til, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...