Gå til innhold

Var på ultralyd igår - fant ut hvorfor jeg blør!

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd igår, akkurat 11 uker. Lille spire var 4 cm, hjertet banker og h*n og har det bare bra, til tross for enda en blødning. Har tilsammen hatt seks blødninger nå.

Gynekologen fant ut hvorfor jeg blør. Det har løsnet en liten del av morkaken min (hvis noen husker det, så beskrev jeg denne delen som en blodklump på størrelse med en golfball i et tidligere innlegg, og trodde jo da at jeg spontanaborterte), noe som gjør at morkaken blør. 1/4 av livmoren er nå fylt med blod, men legen mente likevel at det kom til å gå bra med babyen. han sa at kroppen min kom til å suge opp en del av blodet, og at jeg sannsynligvis kom til å blø litt mer sånn at det fikk tømt seg.

Men jeg fikk streng beskjed om å ikke løfte, så han sykemeldte meg tvert (jobber i en interiørbutikk, hvor det er masse tunge løft). fikk til og med beskjed om å prøve å unngå å løfte Noah, noe som blir helt umulig, for han er bare 15 måneder... går sikkert an å begrense det noe, men er ikke til å unngå.

Så sånn var det. Da har det nok ikke vært tvillinger, som de først trodde.

Nå vil jeg bare at tiden skal gå!!! en snau uke igjen til jeg vandrer over i 2.tri!

Fortsetter under...

Hei mamman til Noah!

Jeg husker jeg leste det innlegget - så fint at du følger opp og forteller hva som var årsaken! Har jammen aldri hørt om at deler av morkaken kan løsne...

Godt at legen mente det ville gå fint - da er det ikke annet å gjøre for deg enn å slappe godt av og tenke på den lille, da - ruge litt... :o) Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...