Gå til innhold

Spiser dere sterk mat når dere ammer?

Anbefalte innlegg

Jeg har spist middels sterk mat 2 dager på rad, og synes min ellers så rolige baby (2 uker i dag) er blitt mye mer urolig og grinete.

Kanskje det kommer av at hun har vondt i magen etter maten jeg har spist?

Det rare er immidlertid at hun vil ammes hele tiden og roer seg veldig ned da. Hun sovner fredfylt, men illskriker når jeg prøver og legge henne ned i vognen eller sengen.

Noen som har noen gode råd??

Fortsetter under...

Jeg har spist alt jeg vil siden babyen ble født. Både løk, kål, hvitløk, reker...osv.... Babyen min har ikke reagert på noe. Jeg prøvde meg selvfølgelig forsiktig frem.

Du sier at babyen vil ammes hele tiden! Har du spist hvitløk. Fadderen til Ida er lege. Han holder på med en fordypning om at babyer spiser mer mat når mor har spist hvitløk. Jeg får stadig oppgaver vi skal teste ut!

Er ikke sikkert at babyen illskriker fordi hun har vondt i magen. Ida sov som en drøm, og ble helt rabiat da vi la henne i vogn/seng. Slik hadde vi det de første 1,5 måneden. Hun ville helst ligge oppå oss,kjenne varmen, høre hjerteslag...osv.... Det var jo kos, men vi fikk ikke gjort en dritt. Plutselig en dag var det ikke snakk om å sove på oss lenger - ville kun sove alene. Kan hende din baby også er slik!

Hei

jeg har begynt å spise vanlig mat etter hun var 2 mån.

Mina regert mye på stark mat, plommer, druker og brus.

drare din baby beina sina mot magen? hvis ja da betyr at hun har vondt i magn?.

I starten jeg ammet velidig mye særlig på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...