**Håper** Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg slutta på p-pilla den 26 juli. Ikke fått mensen enda. Vet heller ikke når jeg kan forvente den heller fordi jeg utsatte den i 2 mnd. Har kun gått på pilla i 2mnd også. Testa negativt for 2 dager siden, MEN jeg har så metallsmak i munn. Var veldig oppblåst og mensmurringer i over 1 uke. Det har gitt seg litt nå, men ikke denne metallsmaken. Jeg kan ha testa for tidlig. Noen av dere som hadde disse symptomene???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 jeg slutta på pillen på 5.juni og testa positivt nøyaktig 1mnd senere. men jeg hadde ingen symptomer, trodde ikke jeg var gravid heller,testa egentlig bare for moro skyld. hadde sånne mensenmurringer i magen da, men det var jo ikke jeg klar over at var symptomer. prøv å teste deg den 26.august, tar jo litt tid hcg(?) vises hvis ikke jeg har forstått veldig feil. lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 jeg hadde mensen 2 juni. testa negativt 6juli også testa je positivt 12 juli, så det blir jo 5,5 uker etter siste mens. Hadde veldig sterke menssmerter uka før jeg testa positivt, så jeg trodde mensen kom hvert øyeblikk. Hadde ikke noe metalsmak i munnen da, men hadde sinnsykt vond i brystvortene. Var vondt å stå i dusjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. august 2006 Takker for svar. Vært ute en tur nå. Merker jeg er svimmel, er litt småkvalm, trøtt og slapp også nå. Også denne metall smaken da som jeg har hele tida nå. Har CB digital her nå og har såååå lyst å ta en test, for jeg føler så på meg at jeg er gravid. Men siden jeg testa negativt på QR for 2 dager siden så hjelper det vel ikke å ta en test nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2006 Og vett dere hva. Jeg har blitt spådd av nattinatt her inne at hun får opp graviditet på meg nå og det har hun fått opp 2 ganger nå. Lurer på om det kan stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 villa ventet til i morgen tidlig å testet på morgen urin, konsentrasjonen av hcg er høyere da;) Så slipper du å "kaste bort" en test om du ikke har kjøpt to da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. august 2006 Egentlig så burde jeg vente til onsdag for å være mest mulig sikker test. Har bestilt CB på nettet og kommer i posten tirsdag eller onsdag. Men har en CB digital test her nå. Frister så å ta den. Men som du sier så bør jeg vel ta den på morgenurin. Kan det plutselig slå positivt ut på bare noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 når spiren er på plass begynner kroppen og produsere hcg(graviditetshormon) mengden av dette kan fra en dag til en annen plutselig være nokk til å slå positivt ut på testen:) så ha litt tolmodighet, er du gravid så vil testen snart være positiv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 19. august 2006 Ja jeg får bare ha litt mer tolmodighet og vente til uka. Kan ta feil, men føler meg veldig sikker på at jeg er gravid. Veldig mye pga at jeg har denne metallsmaken i munn....Det har jo ikke ellers. Kan man virkelig bli gravid etter å ha utsatt mensen og ikke fått mensen tilbake??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #10 Del Skrevet 19. august 2006 Så lenge du har hatt eggløsning og ubeskytta sex kan du bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #11 Del Skrevet 19. august 2006 Når du slutter med Ppillen vil du få en eggløsning som normalt. Har du da sex kan det bli barn;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #12 Del Skrevet 19. august 2006 "Kan man virkelig bli gravid etter å ha utsatt mensen og ikke fått mensen tilbake???" Før du man får mensen har alle (som ikke har spesielle infertilitetssykdommer) Eggløsning, altså når du slutta på pillen kommer eggløsningen som vil ende i en mensen om du ikke blir gravid, men om du ble gravid så får du ikke mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 19. august 2006 Takker igjen for svar. Ja vi kropper er jo alle forskjellige. Noen får ikke syklusen tilbake før det har gått noen mnd etter p-pille slutt. Men siden jeg kun har gått på de i 2 mnd så burde jeg jo ha fått mensen tilbake nå siden jeg slutta den 26 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #14 Del Skrevet 19. august 2006 Det kan hende du har blitt gravid mens du gikk på pillen og.... De er jo veldig skjeldent, men d kan jo skje...? fikk du ikke den "vanlige" blødninger etter du tok siste tabletten på brettet eller de sukkerpillene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Håper** Skrevet 19. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har ikke blitt gravid med p-pillene for da ville jeg ha fått positivt nå om jeg er gravid. Jeg slutta altså den 26 juli og tok den første røde pilla på nytt brett også slutta jeg. Så jeg har ikke fått noe mensen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 19. august 2006 #16 Del Skrevet 19. august 2006 men før du begynte på nytt brett? hadde du mensen da? eller utsatte du bare mensen med pillene... Er nok ikke godt å si... om jeg var deg ville jeg testet i morgen tidlig, om ikke mensen kommer om noen dager og testen er negativ så prøv en ny test:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå