Rosenrød Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Jeg har termin 15 februar som er regnet ut fra første dag i siste mens 6.mai. Her på BIM står det at jeg er i 15 uke, mens legen (og jeg selv) regner at jeg er i uke 16. Jeg har nå som jeg regner ut selv nemlig 15 fulle uker bak meg og er 1 dag inn i uke 16. Hva er egentlig riktig? Er det noen som vet?
rødhette* Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Har du vært inne og sett på www.babyverden.no ? Terminkalkulatorer der inne er veldig fin, da den viser både antall uker og dager som har gått. Den og legen min var enige iallfall hehe. Husk at hvis du er f.eks. 17+3, vil det si at det har gått 17 uker og 3 dager, og du er da inne i din 18. uke.
prematur uke 29 ♡ Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Hei det hørtes rart ut for jeg har termin 17 februar ( i følge min lege), og er 14+1 i dag så hos meg står det at jeg er i 15 svangerskapsuke nå. Min siste mens første dag var 13 mai. Du burde jo da være 1 uke lengere på vei enn meg..
msbu Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Du er nok i uke 16 dersom du selv mener at du er 15 fullgåtte + 1 dag. Jeg opplever iallefall at jeg her inne på BiM skifter uke en dag senere enn på Babyverden, selv om jeg opererer med samme termindato begge steder... Jeg velger selv å skifte uke samme dag som Babyverden. I morgen har nok BiM registrert deg over i uke 16, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå