Gå til innhold

Termin i dag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- men kjenner absolutt ingenting som tyder på at noe er på gang.

Så nå går det mot overtid ja.

enn dere andre med termin i dag/ nærmeste dagene - kjenner dere noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i morgen, og har heller ingen tegn på at det blir fødsel snart..:(

Har prøvd masse kjerringråd de siste dagene, men tulla i magen trives godt tror jeg:)

Skrevet

Får håpe du slipper og vente så alt for lenge på babyen din da :)

Skrevet

Har termin 25/8 neste fredag. Kjenner ingenting, men håper jeg slipper å gå over termin.

Trodde ting var på gang sist uke, men har nå vært i kjempform de siste dagene. (Kun litt vondt i korsryggen).

Håper du slipper å vente.

Lykke til :)

Skrevet

temrin om tre dager, men ikke noe veldig action her i gården dessverre... litt sånne små tegn, men det skjer liksom ikke mye utover det..

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Godt at det ikke bare er jeg som ikke kjenner noe hi hi. Men håper at det skjer noe for oss alle snart. Utrolig utålmodig om dagen altså. Vil gjerne møte babyen snart.

Fikk det raseri anfallet i stad når mannen satte i gang med å snekre nytt loft. Hallo! Her kommer det snart en baby, og så begynner han å rote med glava og planker. Han pakketpent sammen igjen stakkar. Han måtte vel bare ha noe å henge fingrene i. Går jo bare og venter og venter han også. he he.

Uff nei nå vil jeg gjerne ha babyen min ut så livet liksom kan fortsette, føler litt at livet står på pause nå.

Skrevet

Hadde termin for en uke siden, og kjenner fremdeles ingenting.. Nå begynner det å bli litt frustrerende. SKal til Ullevaal neste fredag hvis ikke noe har skjedd. Mindre liv enn ellers også, og da blir man jo litt bekymret. Trøsten er at det er vanlig å gå over tiden med førstemann...

Termin 12. august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...