Cbabe med lille mannen Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 I går i ett tiden da jeg måtte på toalettet, oppdaget jeg til min forferdelse at trusen min var godt våt. Da jeg har opplevd fosterv.avg. i uke 23 tidligere, trodde jeg at det var det som hadde hendt igjen. Jeg ringte til KK her i byen, de sa jeg måtte komme opp. Vell fremme ble jeg tatt godt i mot av en hyggelig jordmor som fulgte meg til OBSen, hun sjeket ett par ting og så var det bare til å vente på en lege som hadde tid til å undersøke meg. Vi satt i 5 timer og ventet, jeg var jo ganske nervøs og lurte jo på hva er det som skjer. Laaaange timer. Men greit nok, jeg forstår jo at det er mer prekære ting som skjer. Bare glad for at jeg fikk komme opp dit. Men når legen kom, var vi ikke mye fornøyd. Virket totalt uinteresert, stillte meg spsm. som han burde vite svaret på. Fikk meg til å føle meg som en mindreverdig idiot, noe jeg ikke er. Han sullet og styrte noe voldsomt. Tok ul. men ga meg ingen info. underveis. Han sa foreesten at det var en aktiv krabat, så da slappet jeg litt mer av. Jeg ble liggende i benken, med bena i bøylene i ca ti min. før han hadde somlet seg ferdig og var klar til å undersøke meg. Den nye jordmoren var ikke hakket bedre, ikke ett spsm. om hvordan jeg hadde det underveis i underlivsundersøkelsen. Enda jeg lå der og skalv og var redd. Han avkrefftet v.avg. Sa jeg nok hadde tisset på meg, noe jeg vet det ikke var. Og det var det.......... Reiste hjem uten svar på noen ting følte jeg. Er i ett risikosvangerskap med mye blød, fremforliggende morkake og for kort livmortapp. Er sykemeldt, har vert det siden uke 9. Tror enkelte leger tror de er hevet over det menneskelige, noe som gjør de til elendige leger. Jeg er så forbannet og sint. Og la det være sagt at det er ikke første gangen jeg har dårlig erfaring med KK, ett under at det går bra. Måtte få ut noe frustrasjon... Cbabe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5985632-trodde-fostervannet-gikk-i-uke-19/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 det er så dumt at man ikke tar en på alvor når man kommer med noe slikt og er i risikosvangerskap...... jeg gruer meg til jeg blir gravid igjen... da blir jeg også et risikosvangerskap. håper du har det bedre nå...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5985632-trodde-fostervannet-gikk-i-uke-19/#findComment-5987334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå