Gå til innhold

hvor lang tid brukte alle dere på å bli gravide?


Stella82&lilleprinsen08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lBle gravid på første forsøk så det gikk fort. Slutta med p-piller i juni, og ved første EL satt den :) Er nå 9 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har nok veeeeldig lett for å bli gravid - til og med jeg syns det er urettferdig!! blitt gravid på første forsøk tre ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann satt spiren på femte forsøk.. Denne gangen med nr2 satt spiren på andre forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår spire satt etter 14 måneders prøving...

 

så vi slet en god stund.. men det skjedde på vanelig måte, vi har ikke vært hos lege og sjekket oss eller noe vi...

 

er veldig glad nå:)

 

hvor lenge har dere prøvd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare gravid hver gang jeg har sex. De siste fire år har jeg hatt sex to ganger, ene gangen med kondom, andre gang under mensen - og jeg er blitt gravid begge ganger. Så trolig noe med at det kan være enklere for noen. Må også legge til at selv om ungene ikke er planlagt så er det jo et valg at man beholder dem - og jeg er like glad for dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid på 3. forsøk... :) mandag er jeg 10 uker på vei!! MORO!!! min første graviditet. Gleder meg til å kunne fortelle ALLE det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, å takk for maaange svar;-) syns det er gøy å se hvordan det er med andre liksom;-) selv har vi vært prøvere i 4,5 år, men vi hååååper fortsatt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en prøver/sliter i over 2 år. Ble gravid relativt greit, men mista 3 ganger..

Denne gangen ser alt bra ut, den lille hoppet rundt på ul skjermen og jeg er for første gang i 2.tri nå..

 

Ville bare fortelle deg at det finnes håp, vi fikk det til uten hjelp..

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid etter 1 "ulykke", men det resulterte i SA etter 5 uker. Så klarte vi jammen meg å bli gravid igjen med en gang ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min satt på første forsøk i jan 06, hadde MA i mars. Prøvde igjen i juni og den satt på første forsøk da også. Denne ser ut til å bli hos meg, er 10 uke på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør nesten ikke svare...

Slutta på p-piller 17. januar 1997! -så det er en liten prøverør-krabat som turner i magen min :-) Var på UL på tirsdag og så en sprellemann på 4,3 cm, og er straks 12 uker på veg.

 

Trenger vel ikke si at dette er et høyt ønsker barn og at vi gleder oss?

 

Lykke til alle sammen!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss klaffet det i 2 pp. ;) Blei kjempeoverraska. Hadde regna med det kom til å ta ca 6 pp eller noe sånt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære nysgjeririg sliter! -ser at dere har prøvd lenge.

Tenkte jeg skulle nevne et vennepar som prøvde i 6 år,- de 3 første av disse årene litt "on and off", de 3 siste litt mer intest. Stod på liste til prøverør, men plutselig kom tvillingene helt av seg selv. Siden ble det enda en, og enda en...

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...