Gå til innhold

Februar: Har bebisene deres fått tenner?


*Lissi*

Anbefalte innlegg

Gutten min driver å får sin første:-) En hjørnetann!! Veldig overrasket over at det er den som kommer først....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, går fortsatt og venter - har trodd tulla har hatt begynnende tenner leeeeenge siden 4 mnd alder, men neida, ingenting ennå, fortsatt tannlaus =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har fått de to framtennene nede, de kom da hun var 4.5 mnd..

Venter på flere.. de ligger der og plager henne både oppe og nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer fortannen oppe først, nede mener jeg at jeg har sett omrisset av det jeg tror må være en tann i 3 UKER men har ikke kommet mer opp.

Men oppe er det ingen tvil der lyser det hvitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline får 4 stykker å en gang.

2 oppe og 2 nede. Ene fortannen oppe er den som har kommet lengst, så er det en nede de 2 andre har kommet omtrent like langt.

Har ikke hatt noe særlig plager med tennene sine så lang.

 

krabbet skikkelig for første gang på torsdag så her skjer det masse for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Her har det kommet to fremtenner nede i munnen til vesla vår, de kom samtidig, nesten akkurat da hun rundet et halvt år. Eldstefrøkna vår fikk to tenner nede da hun var tre måneder. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tenner her gitt...

 

 

Har trodd at det var noe på vei siden hun var 2 mnd, men men... de kommer nok en gang, har aldri hørt om noen som aldri har fått tenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den 2. nede i dag, men det er bare så vidt det er en prikk som er kommet opp enda... Den første kom for 17 dager siden.

Her fikk også storesøstra sin første tann når hun var 3,5 måneder, så det er stor forskjell på de ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tenner her heller.... trudde dei va på vei når han va 4 mnd,men ser ikkje noke te dei nei.... håpe dei kjeme snart... han klør veldi for tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...