Gå til innhold

Februar: Har bebisene deres fått tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min driver å får sin første:-) En hjørnetann!! Veldig overrasket over at det er den som kommer først....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tulla har 7stk....fikk de to i midten nede først til 4mnd dagen

Skrevet

Nei, går fortsatt og venter - har trodd tulla har hatt begynnende tenner leeeeenge siden 4 mnd alder, men neida, ingenting ennå, fortsatt tannlaus =)

Skrevet

2 stk...og tror flere er på vei.5,5 mnd kom den første

Skrevet

Snuppa har fått de to framtennene nede, de kom da hun var 4.5 mnd..

Venter på flere.. de ligger der og plager henne både oppe og nede..

Skrevet

Vetle har fått de to framtennene nede. De kom på fredag, samtidig:)

Skrevet

Her kommer fortannen oppe først, nede mener jeg at jeg har sett omrisset av det jeg tror må være en tann i 3 UKER men har ikke kommet mer opp.

Men oppe er det ingen tvil der lyser det hvitt!

Skrevet

Han har fått 2 tenner i midten nede. Kom ved 6 mnd. :o)

Skrevet

1 tann. Den kom da snuppa var 6 mnd og 4 dager.

Skrevet

ingen tenner enda!! greit for meg.... ikke noe særlig med amming og tenner, har jeg forstått... hehe..

Skrevet

Eline får 4 stykker å en gang.

2 oppe og 2 nede. Ene fortannen oppe er den som har kommet lengst, så er det en nede de 2 andre har kommet omtrent like langt.

Har ikke hatt noe særlig plager med tennene sine så lang.

krabbet skikkelig for første gang på torsdag så her skjer det masse for tiden.

Skrevet

Her har det kommet 5 tenner, tre nede og to oppe. De to første kom nede da hun var 4 mnd. Tror nr. 6 er her snart......

• 3 uker senere...
Skrevet

Her har det kommet to fremtenner nede i munnen til vesla vår, de kom samtidig, nesten akkurat da hun rundet et halvt år. Eldstefrøkna vår fikk to tenner nede da hun var tre måneder. =)

Skrevet

for en mnd siden kom den første nede og for en uke siden kom andre..merker det er flere på vei.. Så utrolig søt med de små hvite perletennene=)

Skrevet

ingen tenner enda!!! men min første datter hadde 7 tenner på samme tid hehe.. forskjell på babyer ja...

Skrevet

Ingen tenner her gitt...

Har trodd at det var noe på vei siden hun var 2 mnd, men men... de kommer nok en gang, har aldri hørt om noen som aldri har fått tenner..

Skrevet

Hanna har fått de to nede i midten;)

Skrevet

TL ble 7 mnd i går , vi har gitt opp å vente på tenner :P

Skrevet

ingen tenner her heller. men så var far til snuppa 13 mnd før han fikk tenner,og da kom det 8 på 14 dager. uff får håpe dei kommer før det

Skrevet

Fikk den 2. nede i dag, men det er bare så vidt det er en prikk som er kommet opp enda... Den første kom for 17 dager siden.

Her fikk også storesøstra sin første tann når hun var 3,5 måneder, så det er stor forskjell på de ja... :o)

Skrevet

ingen tenner her heller.... trudde dei va på vei når han va 4 mnd,men ser ikkje noke te dei nei.... håpe dei kjeme snart... han klør veldi for tida

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...