Gå til innhold

Krydder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg holde meg unna krydder og sterk mat når jeg er gravid? Får alltid dårlig samvittighet når jeg spiser sterk mat, uten at jeg egentlig vet om det er skadelig. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har noe å si! Elsker kryddret mat jeg også og spiser det med go samvittighet...tenk hvor sterk mat de spiser rundt omkring i verden...Det er jo gravide i de landene de spiser HOT mat hele tiden!...Gravid eller ikke.

Skrevet

Jeg har aldri hørt at det er skadelig!

Skrevet

Det skal i utgangspunktet ikke bety noe å spise sterk mat for barnet sin del. Men kroppene våre reagerer forskjellig på mat under svangerskapet og dermed kan det hende at du reagerer annerledes på maten enn ellers;)

Skrevet

Hei..jeg har lurtt litt på det samme har fått dilla på chilli i sånne glass er jo drit sterkt men så sinnsykt godt..hehe.

Men tror nok ikke det er farlig nei..som sagt før her tenk på alle de andre landene hvor sterk mat er vanlig kost..;))

Koz deg du med den sterke maten din

Skrevet

Kos deg med den sterke maten du! Nå mens du kan... Det kan være at babyen reagerer på det hvis du ammer, men det merker du nok. Jeg spiser i alle fall sterk mat så det holder nå-herlig ja! Godt etter en periode på fire måneder med kvalme og tørt brød!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...