Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 snufs det gjør jeg. mannen min og jeg kjørte tur i går og stoppa for ei dame som kryssa fotgjenger, hun var NYDELIG..slank,glansfullt hår,fin rompe,kule klær ja hele pakka. jeg ble selvf. sjalu inni meg og kan ikke forstå hvordan kroppen min har forandret seg!!, er jo kjent for og være pen jeg også og ha fin rompe som gutta alltid har snudd seg etter! men den er ikke fin nå lengre, feit!!!! herregud, la meg få tilbake kroppen etter fødsel...18-19kg opp føler det er umulig og bli den samme slanke dama igjen. vil at typen skal ta meg på rompa slik han alltid gjorde før! tenk hvis han heller finner ei annen dame slik som hun i går, men han elsker meg sier han. SNUFSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! i am fatty
Gentle Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Hehehe. Sånn er det. Her også. Alt til sin tid, heter det vel?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 har foresten endel vann i kroppen og har ikke spist mye usunt så jeg kan ikke for at jeg har lagt meg snart 20kg. jeg er vel dømt.
Gentle Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Har også lagt på meg 18 kg. Jeg innbiller meg at kroppen kan "huske" hvordan den var før svangerskapet og er optimistisk til at kroppen kommer tilbake Flott at du spiser sunn mat. Det kommer til å gå bra.
skytte75:) Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Misunnelig ja, gjett! 18 kg her, og 35 uker.. Skal legge meg i hard trening hvis ikke kiloene forsvinner naturlig. Jeg savner også kroppen min! Snufs..
Lumsk Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Hos meg er det omvendt. Jeg har alltid synes at gravide har nært nydelige og nå er jeg så heldig at jeg er synlig gravid selv. Jeg legger vanligvis aldri merke til om folk ser på meg, men nå gjør jeg faktisk det. Folk ser ut til å ha en egen innbygd bli-glad-reaksjon når de ser gravide. Dette gjelder uansett om vedkommende har lagt på seg mye eller ikke. Selv er jeg endelig fornøyd med magen min og hadde det ikke vært for ubehaget som følger med den kunne jeg tenkt meg å gå rundt slik mye lengere. Det kan vel ordnes, jeg har jo tenkt å få flere barn. Nei, damer, dere er fine nå også, bare på en annen måte. Nå får vi være med på noe av det største et menneske kan gjøre - nemlig hjelpe et annet menneske inn i verden. Hvordan kroppen blir seende ut etterpå er en bro iallfall jeg akter å krysse når jeg kommer til den, d.v.s. etter jeg er ferdig med å amme eller deromkring.
Jolene84 *overtermin* Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Ja,føle det samme sjøl.Og føle at typen stirra på alle dei tynne jentene også.Men fakta er at han stirra på alle han.Både gamle/unge/jente og gutta.. Så er nok berre haude mitt som driv på å tulla med meg. Men får en sånn sjalu følelse når eg ser dei som går rundt og er tynne og sånt.Har ikkje lagt på meg noke spesielt anna enn magen.Men har ekstremt mykje vatn i kroppen.3 i ødem.Og har til no gått opp 23 kilo.. Uke 39+4 no da. Men heldigvis så klare ikkje typen å holde fingrane vekk fra meg fortsatt.Og det held motet mitt oppe.Men føle meg uansett feit.Har jo DEN mega svære magen da.. Sukk!! Håpe eg går ned til det vanlige igjen iallfall..
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Jeg blir litt hissig når jeg ser FOR pene jenter for tiden, ja. Hehe. Men nå er det jaggu snart min tur til å bli tynn igjen og kunne gå med stramme dongeribukser. Så jeg trøster meg med det!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 må innrømme at det er litt herlig og vite at andre har det som meg, siden det akk er endel som elsker sine struttende mage. for min del har jeg ikke stor mage og er liten i følge mange. men vet jo godt at jeg har lagt på meg de 18kg, og kansje jeg har godt av det siden jeg var sylslank før.. men litt irriterende når fette har lagt seg på lårene og rompa mi og ingen andre plasser...regner med min lille mage forsvinner fort, men blir kansje verre med lårene da...grøss,føler meg litt kroppsfiksert, men det er vel automatisk tankegang siden jeg vet hvordan kropp jeg hadde før. har også en mann som fremdeles koser med meg og stryker meg på rompa,så det er vel mest megselv som er så sinnsykt pessimistisk om dagene. jaja, ikke så lenge til babyen er ute nå...
Tomine is my star Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 Aahhh...gjett om jg gleder mg til å få kroppen min tilbake ja!!! Men det kan vel kanskje bli litt slitt å få kroppen i form etter fødselen,men koste hva det koste vil..jg skal jobbe hardt for å få det til! Holdt på å klikke for meg når jg skulle kle på meg i dag,alt var bare trangt&ekkelt..følte mg sååå ufresh! :/
Motoko Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Alle føler seg vel sånn i blant som gravid. Men når barnet er født er det nok verdt det . Jeg har lagt på meg 20 kg. (trente MYE før jeg ble gravid, men har vært så mye sjuk, så det har blitt lite av det nå.. Ikke har jeg spist noe mer enn normalt en gang!!) men samboern sier at han liker meg like mye for det. Man får bare innstille seg på trening og et sunt kosthold når svangerskapet er over. Jeg tror nok typen din elsker deg like mye med gravidmagen og noen kilo ekstra.. Det er jo deres fellesbarn du bærer på..
Gjest Skrevet 19. august 2006 #12 Skrevet 19. august 2006 16 kg, uke 33 og laaangt unna å komme inn i favoritt jeansen! Mannen prøver å se på rumpa mi når jeg er naken, men det får han rett og slett i lov til! Kan nå brukes til spisebord (som i sangen) og er bredere enn ei låvedør! Æsj! Ikke gøy å se tynne jenter i kult tøy, nei.. Får medlidende blikk fra småbarnsmødre når jeg er i butikken. De vet vel hvor vodt det er med bekkenløsning og 16 kg ekstra på rumpa... Trøster meg med at det skal ut å trilles HVER dag etter at babyen har kommet, så sant ting ligger til rette for det. Og så vil vel ammingen ta noen kilo..
Gjest Skrevet 19. august 2006 #13 Skrevet 19. august 2006 Jeg og! Jeg hater damer med flat mage og sprettrumpe! Blæh, også hater jeg speil for tia...Åååå så bra det blir å få igjen kroppen min..
CecilieTerese Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 er også ganske så misfornøyd, eller er så utrolig redd for at fettet ikke skal gå bort etterpå, å at jeg ikke skal få på meg trange jeans igjen.. Men mamma sier at det er på lårene og rompa at ammefettet ligger, så får håpe hun har rett. hun har fått 4 barn, så hun har sikkert litt peiling skal starte på babytrening så fort det lar seg gjøre, og vanlig puls og styrketrening så fort det lar seg gjøre Vi får være optimistiske, har man bare viljen så lar det seg nok gjøre å bli flott og slank igjen, men man må så klart gjøre sitt snart skal vi rule gata, slanke og flotte, med stramme bukser og jakker.. å barnevogn
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. august 2006 #15 Skrevet 19. august 2006 Det blir nok vår tur snart skal dere se :-)
Bilba og gutta :) Skrevet 19. august 2006 #16 Skrevet 19. august 2006 Huff ja, samme her.... kjenner jeg får lyst til å angripe tynne jenter med Bik Bok klær. Før jeg ble gravid syntes jeg at jeg hadde et par kilo for mye, men nå når jeg ser tilbake på bilder så kunne jeg drept for å få tilbake den kroppen. Er i uke 41 nå og lagt på meg 15 kg, så det er jo ikke sååå ille....men har fått mye fett på rumpe og lår. Og ikke minst cellulitter...liker heller ikke å vise rumpestumpen til min kjære om dagen nei.... men snart er det vår tur til å vrikke med rumpa i nye jeans - gleder meg!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 19. august 2006 #17 Skrevet 19. august 2006 Jaaaa...! Jeg gleder meg så fælt til jeg får begynne å trene igjen, og kan få tilbake kroppen min..Sånn at jeg kan føle meg sexy igjen, ikke matroneaktig og som en vandrende rugekasse
mammstil2:) Skrevet 19. august 2006 #18 Skrevet 19. august 2006 ...vil også ha kroppen min tilbake:)....men...det tar vell tid:)
minas'81&lillegull;) Skrevet 19. august 2006 #19 Skrevet 19. august 2006 savner mine slanke lår, lille snertne sprett rompe og flate mage ja.. Men så er det vel slik at noen ting må man ofre også for det store mirakelet i magen:) Får heller håpe formen er sånn at jeg kan starte å trene igjen ganske kjapt. Mannen min vet hvor dette påvirker psyken min, han bryr seg ikke, så han sitter gladelig barnevakt en time eller to så jeg får trenet litt. Han har til og med tilbudt seg å bli med på treningssenteret å passe bebissen der(må jo ha tilgang på pupp..) så vet han at han får ei blid kone tilbake. Bare vent damer, vi kommer til å bli rålekre igjen om ei stund;) Lov å håper, ihvertfall...
Murmeline Skrevet 19. august 2006 #20 Skrevet 19. august 2006 Godt å se at det ikke bare er meg:) Synes egentlig at gravide ser kjempeflotte ut, men klarer det bare ikke på meg selv. Tilhørte kategorien kan-gå-i-hva-jeg-vil før jeg ble gravid, men ikke nå lenger. Det meste ser bare dumt ut på meg nå, hvis jeg i det hele tatt får det på meg. Sutre... Må få bort alt flesket etter fødsel, gleder meg til å begynne å gå NED i vekt igjen. F**ns bekkenløsning! Deilig å få det ut, puuuuh!
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 20. august 2006 #21 Skrevet 20. august 2006 Samme her! Har liten tro på at jeg noensinne kommer inn i klærne mine igjen - selv om det er et mål å kunne komme inn i de i løpet av et år. Sukk! Gleder meg til å gå i noe annet enn disse graviditetsklærne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå