Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.....

Ser ut til at vi kan havne på St.Olav nogenlunde samtidig......

Skulle du ha mensen neste uke...?

Jeg trodde min skulle komme denne uka.....

4,5 uker siden jeg begynte å blø og aborterte..... Bruker å komme fort inni syklusen igjen.(hatt SA før og da har syklusen stabilisert seg fort)

Har time i uke 35, men det ser litt mørkt ut foreløpig.... Må nok ta en ny telefon ja....Tipper det heller blir 36 (eller 37?) :o( Hadde ikke du time i 37...? Kanskje jeg blingser her.....

Har liksom følt på kroppen at den "er i gang" igjen, hatt murringer...men mensen kommer ikke og det gjør meg stressa!!!!

Er altså ikke gravid, for å poengtere det (dessverre)......

Og så leste jeg at du var fra Sunnmøre...det er jeg og.... men ikke ved Sula....mer innover i fylket :o)

Hvordan går det med deg etter MA-en da? Bedre? Håper det :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984964-sunniva78-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, så koselig at du spør hvordan jeg har det....

Formen er stigende etter sommeren, og spesielt nå som vi har noe å se fram til igjen!

Stemmer at jeg venter mensen til uka ja, mandag er det 4 uker siden utskrapingen, og jeg har begynt å spotte litt.

Så det lover bra enda!

Håper de har plass til deg en uke senere, pyton med denne ventingen...

Til meg har de satt av uke 37.

Men har begynt å fundere litt over datoer...

Dersom jeg begynner på progynova neste uke, så skal jeg vel på UL etter 9-11 dager? Da er det enda 2 uker til uke 37....!

Har de tatt feil en uke, skulle det vært uke 36?

Hmmm, ikke vet jeg, får vel høre når jeg ringer inn mens.

Så du er fra Sunnmøre du også ja...

Er fra Spjelkavik jeg, enn du?

Du får ha en fortsatt fin helg, tvi tvi for at alt ordner seg med mens og at du kommer inn...

Skal på Dum Dum Boys i dag jeg, gjett om det blir knall!

Klem-

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984964-sunniva78-o/#findComment-5985133
Del på andre sider

Juhu,,,Dum Dum Boys ja. Har vært på konsert med de tidligere - de er knallbra :o)

Liker veldig godt sånn type musikk, og så norsk i tillegg :o)

Over til noe annet:

Du har UL på dag 9-10 el 11, men du setter ikke inn egg da. Det går minimum et par-tre dager fra første UL (om slimhinnen er tykk nok da...)

Mange må ha flere UL før slimhinna er tykk nok. På vårt 1.fryseforsøk var alt bra og vi fikk satt inn egg på dag 14.

Sist gang måtte jeg ha 3 UL da jeg slet med tynn slimhinne :o(

Ble innsetting på dag 22 !!

De i Trondheim sa at dag 17 er gjennomsnittet for innsetting av frys. Men man vet jo selvsagt aldri hvor man selv er på den skalaen før ultralyden er tatt :o)

Var forresten ikke noe problem å "putte meg inn" på en annen uke enn den som var oppsatt, så de har nok litt slingringsmonn på forsøkene. Man kan jo ikke bare avbryte en medisinering fordi det er fullt liksom...

Misunnelig på deg som ser ut til å være i rute........Ååååå :o(

Kos deg på konsert :o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984964-sunniva78-o/#findComment-5986904
Del på andre sider

Hei på deg!

Hvordan går det, ingen tegn til mensen enda...?

Jeg har hatt mere murringer og spotting, så nå har jeg oppi det hele fått litt angst for at jeg får mensen i dag...!

Har ikke hentet medisinene enda jeg sjø...

Men flere har beroliget meg, så om det blir krise får jeg heller ringe St.Olavs og høre.

Leser også at noen begynner på dag 2, så...

DumDum-konserten i går var knall!!!

Fyrverkeri helt til slutt, som satte prikken over i`en...

Vel, vi snakkes!

Ha en fin søndag!

Klem-

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984964-sunniva78-o/#findComment-5994645
Del på andre sider

Yippi!!!!!!!!!!

Mensen har kommet. Og hurra meg rundt for det :o)

Var overlykkelig i går kveld!! Tenk at det kan svinge sånn.... Denne gangen var jeg skikkelig glad, mens i sommer da jeg begynte å blø, holdt jeg på å dø av sorg...... Merkelige greier dette med baby-laging. Skal ikke være lett.

Leste at du også kanskje fikk TR i disse dager. Mulig vi ligger helt likt mht innsetting. Håper det er vår tur nå, etter at vi begge mista.

Jeg har tatt mine to første tabletter nå, en i går og en i dag. Godt å være i gang. Ringer inn mens i morgen og *krysser* for at alt går bra denne gangen, at det ikke blir noe avbrudd, eller annet tull!

Går til akupunktur denne gangen. Håper det blir bra :o)

Har du gått til aku? Jeg tror det har noe for seg..... Men det gjenstår jo og se.....

Ha en fortsatt fin dag :o)

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984964-sunniva78-o/#findComment-5996335
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...