Gå til innhold

Erfaringer med nettbuttikken pingpong

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en Teutonia spirit S3 fra Pingpong, men begynner å bli i tvil om dette var så veldig lurt. De svarer ikke på e-post jeg har sendt til dem og nå lurer jeg veldig på hvor lang leveransetid de egentlig har.

Noen som har erfaringer fra å handle her ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984895-erfaringer-med-nettbuttikken-pingpong/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Om du akkurat har bestillt den må du nok belage deg på litt ventetid...

På Teutonia har de 5-8 uker leveransetid, vi bestillte akkurat samme vogna som deg for snart 4 uker siden, og venter ennå..men det var vi jo også oppmerksom på da, så det går fint!

Ellers har jeg bare gode erfaringer med pingpong...

jeg har også bestilt en spirit s3. etter hva jeg vet så pleier de å være flinke til å svare på e-post. jeg har også kontaktet de pr. telefon, og det har ikke vært noe problem. tror jeg bestilte den i juli en gang, og jeg skal hente den på posten på mandag.

Jeg bestilte i februar, da tok det 10 uker før vognen kom, men det var pga leveringsproblemer fra fabrikken. Vanlig leveringstid på Teutoniavogner er vel 5-8 uker.

Har bare gode erfaringer med dem.

Sikker på at du sender mail til riktig adresse? Jeg pleide å skrive til Ronald Wenisch på denne adressen: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...