Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Er ikke så kjendt i drammen, noen som vet hvor jeg kunne henvendt meg, og hvor langt bør en være på vei før en får noe utbytte av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Tror ikke det er noe tilbud i Drammen dessverre, ikke noe jg har hørt om i allefall. Hvor mye utbytte du får kommer jo an på hva du er ute etter da. Sjekke om det er liv, så er vel 7 uker greit. Vite om det er mulig babyen har Downs, uke 12. (ikke før og ikke etterpå) Kjønn samt vitale funksjoner og terminfastsetting får du på ordinær UL i uke 17-18. Bra 3D bilder får du fra ca 23 og utover. Etter uke 30 begynner babyen å bli stor og det er vanskelig å få sett noe særlig. Vil anbefale deg Nøtterøy UL Institutt. Evt så kan du jo høre om St Josefs i Drammen har, de er private, men vet ikke om de tar UL i svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella-81 Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Du kan ringe gynekologklinikken i drammen, de har ultralyd. koster ca 700 kr. Skal dit selv i neste uke. De kan se via innvendig ultralyd fra uke 6 om hjertet slår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohoo Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg venter nr 3. og har vært på gynokologklinikken alle gangene. Var på ul 7. aug og fikk se en liten baby med bankende hjerte (9+0) På gyn.klinikken tar de også alle nødvendige blodprøver og de har jordmor der som kan følge deg opp gjennom hele svangerskapet. Har brukt henne med begge mine og skal det denne gangen også. Noen synes at hun maser endel om vekt, men jeg synes hun har vært veldig ålright. Tidligere har de også hatt "vanlig" lege der hvis det skulle være noe spes., sykemeldinger el. Tror de har lege der fortsatt også. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå