Gå til innhold

Hvem i Norge (sykehus/privat) er flinke på Ass. befr??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det virkelig sant at dette landet opererer med slike regler? Hjelpes! Vi lever jo i 2006...heia Norge sier bare jeg. Jeg kan desverre ikke anbefale noen spesielle til deg da jeg selv bare har prøvd det offentlige, men jeg vet at Volvat har en "garantipakke" som de kaller det. Husker ikke alle detaljene men det innebar noe slikt som 97 000 kr og ubegrensede forsøk til du blir gravid. De hadde noen medisinske kriterier. Du finner det sikkert på nettsiden deres. Kan jo være verdt å undersøke, slev om prisen er svimlende. Lykke til.

Heisann,

vi har vært hos Dr. Kahn i Porsgrunn, og det var han som "fikset" Norges første prøverørsbarn. Utrolig dyktig og hyggelige ansatte i Porsgrunn.

Ja, det stemmer at man må ha vært gift i 2 år eller mer ELLER ha hatt samme adresse som parteren din i over 2 år.

Dersom dere vurderer Danmark, så har vi også vært der. Jeg anbefaler STERKT Maigaard i Århus. Fantastisk service og skjønne mennesker!! Se på www.maigaard.dk. Der står alt du trenger å vite.

LYKKE TIL :-)

Hilsen ei som er gravid med prøverørsbehandling 9+3

Annonse

medicus krever at dere er sammen i et ekteskapslignende forhold. Dere trenger ikke være gift, eller registrerte samboere over 2 år. De er ikke så firkanta der. Dessuten er de veldig hyggelige og flinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...