Gå til innhold

Det er heeelt utrolig hvordan enkelte her inne oppfører seg...

_Kine (termin april07)

Anbefalte innlegg

Det frister utrolig å slette kontoen min her, slette bildene og bare glemme hele barnimagen.com :(

Hvordan kan enkelte være så "jævlige" her inne?

om å gjøre å slenge dritt...

Bare flaks jeg fikk vite om en krangletråd noen har lagd om meg på dinbaby.com

hvor det hele dreide seg om hvordan jeg så ut i både utseendet og hvor de virkelig rakka ned på magebildet mitt !!

Jeg bør vel skjønne at www.snartmamma.com

og www.nybaktmamma.com er et mye mer seriøst sted og hvor folk ikke slenger med kjeften idet hele tatt !!

Her er det tydeligvis mange ikke gravide småunger...

Kjipt, at de ødelegger

Fortsetter under...

I know the feeling, men ja, krangling er det overalt hvor du kommer, snartmamma er sikkert flott for de som intresserer seg for strikking etc :) Du må lære deg å se ting gjennom fingrene, kjære deg, uten det kommer du ikke særlig langt - uansett hva det dreier seg om her i livet! Det vil ALLTID ALLTID ALLTID være noen som prøver å gjøre kvalme. Men ja, når det er 7 mndr til termin har du enda ikke fått mage - hvis det er det som var greia .. Jeg skjønner at du er stolt for det er jeg over min og, men man trenger ikke å dele den med absolutt alle - kun spesielt inviterte/intresserte.

Og kranglesiden på dib er useriøs. Just fuck it, okay ?

Beklager hvis jeg tråkker deg på tærne eller du føler at jeg er ufin, men det er klaging hele tiden herfra, og jeg begynner å bli smålig lei...

Er det så jævla rart hvis folk klager hele tia hvis det er sånn det er her på disse sidene?

Nei, vet du hva, krangling er det ikke overalt.

På snartmamma er man uenig, men man slenger hvertfall ikke kommentarer om utseendet ELLER en mage man så klart er stolt over uansett hvor langt på vei man er !!

Snartmamma er en side hvor man det bare er folk som er gravide, så klart noen prøvere & nybaktmamma.

Å registrere seg her er vanvittig lett, kan banne på at 4 av 10 her inne ikke er gravide...

det var ikke magen det var snakk om...

+ mage får man fort i svangerskap 2 , 3 osv ;)

Jeg er på snartmamma jeg og, og jo, det er krangling der og. Men ja, det var ingen der som hadde nevnt noe som helst om billig før du kom inn der du, så.. Ja. Slett profilen din da, hvis det er så mange "slemme mennesker" her. Men ja, det er lov å roe ned disse hormonene halvannet hakk, det var faktisk folk der som sa at du var fin eller noe i den duren, trenger ikke å ta alt innpå deg vettu, ikke alt som er ment på en negativ måte :) Selvom noen av de som svarte kanskje "disset" deg, må du seriøst lære deg å se ting litt ann..

her er forøvrig linken til deg som lurte: http://www.dinbaby.com/forum/thread/5980296

Annonse

Enig med Kine jeg, det er utrolig mye dritt slenging her inne, ung og gravid er en av de plassene sure anonyme herjer mest ( selvfølgelig enda mer på kranglesiden da men ). Men nå trodde ikke jeg det var noen slike innlegg her inne akkuratt nå jeg da, oversett noen kanskje.

MEN når det kommer drittslengig fra anonyme ( som oftest er grunnen til at kranling starter ) må vi bare prøve å overse det. Må bare prøve så godt vi kan og ikke bry oss om ting som kommer fra noen uten nick. Så forsvinner kanskje tråden fort fra første side. Men ja jeg vet det ofte er vanskelig, har ikke akkuratt klart det selv heller, man vil jo forsvare seg, men nå har jeg lært :-). Og som hun over her sier, så var nok de som rakket ned på magen og utseende ditt kun sjalu :o).

Og som Kine sier, det er faktisk mindre slikt inne på snartgravid/snartmamma/ nybaktmamma, men der har de heller ingen anonym knapp.

Masse lykke til med de voksende magene jenter!

Nå har jeg fresten lest tråden som jessie la ut link til. Og det er nok ikke noe å bry seg om, for de er nok kun sjalu :o). Som jessie sier så lurt, ta det som et komplenmang ;).

Og fresten så skjønte jeg nå at jeg tok litt feil, trodde du mente bare her inne på ung og gravid jeg, derfor jeg sier at jeg ikke har sett noen slike innlegg akkuratt nå. For generelt inne på barnimagen er det jo sikkert masse drittsleging akkuratt nå ;) hihi.

Nå blir dere sikkert sure, men faktisk, når jeg gikk inn på linken som var lagt ut så var den ikke til noen annens album men til kines egen side...

DET er jo suspekt da. Det vil si at enten har HI lagt ut linken SELV ellers har noen andre hennes brukernavn og passord, og BRUKER det...

Kanskje lurt å sjekke det?

Evt ikke lage så mye oppstuss rundt seg selv om du ikke ønsker negative kommentarer?

Annonse

er jo ikke sikkert det var derfor hun la det ut da! har ikke sett det, men må vel være lov å legge ut bilde av seg selv når en vil, uten at det betyr "kom å se hvor pen jeg er"! syns det er gøy å få et ansikt å identifisere nicket med jeg, mye lettere å huske alle de forskjellige da! for en velkomst hun fikk, skjønner hvis hun droppa etter den mottakelsen liksom... får håpe hun kommer med et annet nick da, og blir bedre mottatt andre gangen!!!!!

Er jo borte nå da, men jeg "vanker" litt på krangle og fikk det med meg før hun sletta bildet... Link direkte inn på hennes album via hennes profil, ligger også egen tråd om det p krangle, så æren for detektivarbeidet skal jeg ikke stjele fra den som oppdaget det først:)

er det galt å legge inn bildet av ansiktet og magen min nå ?

etter å ha tittet i en del albumer, bestemte jeg meg for å legge ut magebilde PLUSS ansiktsbilde, siden flere hadde det.folk hadde tilogmed lagt ut bilder av den kommende far!!!

(det finner jeg mere "rart" )

Klart jeg så de "koselige" kommentarene innimellom alle de anonyme,

og ja, jeg HAR sendt mailER til moderatoer, uten at en dritt har skjedd, det vil si..

jeg har ikke fått mail tilbake ELLER sjekket om siden fortsatt eksisterer, noe den sikkert gjør !

Når folk faen ikke klarer å la vær å slenge om bildene mine, ja da syns jeg ikke de bør være her!

da er det mye koseligere å legge de ut på snartmamma hvor faktisk folk oppfører seg som voksne.

greit, jeg er kanskje hormonell, men det hadde vel hvem som helst vært, hadde noen slengt med leppa uten grunn.

hadde jeg lagd faenskap og hor her, ja da hadde saken vært helt anderledes, men jeg har vært rimelig anonym her, så syns det hele var urettferdig, men det er vel meg om det

ALLE SOM SLENGER DRITT SIGNERER MED ANONYM... derfor syns jeg vi skal overse/ overhøre det som disse til stadig anonyme klagefruene kritiserer/ kommenterer. Jeg ble kritisert fordi jeg ikke var feit nok til å svare på ting som engasjerte meg på 90+ .. Frem til jeg får en mail fra BIM lederne om at det er et lukket forum jeg befinner meg på, så leser jeg alt jeg kommer over. Enten det er unge, eldre, stygge, pene, tynne, tykke eller man ønsker seg en LITEN jente eller en TØFF gutt...

Det er jaggu meg mye hormoner på avveie her inne. Stakkars mannfolk som skal ta vare på noe av dette.. Og jeg snakker om BIM generellt. Mye hårsåre, frustrerte fruer her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...