Gå til innhold

Termin 25.April (Møre og Romsdal her også)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 35 år,og bor så og si midt mellom Molde og Ålesund..Velger nok Ålesund som fødested.

Nå gleder vi oss veldig ja.Har prøvd siden des-05,og har nå endelig lykkes..Men det har nesten ikke gått opp for meg enda.

Har to barn fra før og den yngste er 10 år,så dette blir nesten nytt for meg igjen:-)

Termindatoen er på min datters bursdag,så det kan jo bli litt spennende da :-)

Føler meg i fin form,bare litt oppblåst i magen til tider.

Ønsker dere alle lykke til i svangerskapet :-)

Fortsetter under...

Heisann Lizzu,

jeg er 34 år, og venter også nr. 3 i slutten av april. Har også to store barn fra før (12 og 9 år)..

Det blir spennende å begynne på nytt igjen med småbarn. Håper bare alt går bra denne gang....

Er også i fin form (nesten for godt til å være sant). Men som du sier; litt oppblåst mage til tider - og det kan jo være plagsomt nok!)

Har du vært hos lege allerede? Tenkte å ta en telefon til legesenteret i uken som kommer men det har vel ingen hast når man bare er i 5. /6. uke.

Lykke til! Vi snakkes sikkert igjen her inne:)

Esmeralda

Hei Esmeralda:-)

Jeg har ikke vært hos legen enda nei.Har time14.september,så da blir det spennende..Føler liksom ikke helt at jeg er gravid før jeg har fått det bekrefta hos lege....Er jo i veldig fin form:-)

Har ikke fortalt noe til barna enda..Venter litt til med det tror jeg.

Hva med dere,har dere sagt noe til barna?

Snakkes:-)

Hei:-)

Takk for det,og gratulerer til deg også..

Ja det blir nok som å starte på nytt ja,men det blir veldig spennende da.

Har noen venner som har småbarn nå,så jeg trener litt:-) og låner deres barn..

Håper du får et fint svangerskap du også!

Snakkes:-)

Hei :D Her er det termin den 16 April, og det skal fødes i Molde =) Skal til legen den 25 August. Fikk det jaggu meg til på første forsøk =) Planen var å gifte oss 2 Juni neste år, men spørs om vi skal utsette dette litt. Veldig mye på en gang.

Har ingen plager enda. Muligens litt oppblåst og trøtt. Men heldigvis ikke kvalm etc. Dette blir våres første, og det virker så uvirkelig enda =)

Annonse

Hei igjen Lizzu,

her er formen fortsatt veldig bra. Har akkurat gått en to timers lang tur, får prøve å holde formen så lenge som mulig....

Jeg føler meg heller ikke særlig gravid enda. Kan ikke huske helt hvordan det var sist. Det blir jo nesten som å være førstegangsfødende dette!

Vi har ikke fortalt noe til barna enda, og kommer til å vente en god stund med det. Jeg er så bekymret for at noe skal gå galt denne gang. Er mye mer bekymret som 34-åring enn som 22-åring (rart med det...). Vi venter nok til det er gått to måneder til tenker jeg. Hvis vi klarer det da. Jeg vet at de kommer til å bli kjempeglade begge to - for dette har de "mast" om lenge...

Du får ha det så bra!

E:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...