Gå til innhold

Må bare SKRYTE av KIMBY igjen!!!! Utrolig dyktig og grundig!!!

Anbefalte innlegg

Anbefaler henne på det sterkeste. Det mener jeg virkelig. Både når det gjelder utdriving og spåing! Kommer uten tvil til å kontakte henne hvis jeg igjen skulle ha behov for det!! Hun har hittil hatt 100% treffsikkerhet på meg!

Hun er treffsikke og veldig grundig!

Også: Tusen takk for at du tok deg tid og krefter til å hjelpe meg med det nye huset vi har flyttet inn i! Visste ikke mine arme råd før du hjalp meg!!

Klem

Fortsetter under...

Det er helt klart roligere. Sønnen min sover hele natten, selvom han fortsatt har vansker med å sovne på kvelden. Er redd når det er mørkt, og venter nok på å se noe! I Den kvelden du tok vekk de siste, var han veldig urolig på natten. Han kom stod opp i 2 tiden og fikk ikke sove!

I natt var det tydelig endring for meg. Jeg klarte å legge meg til å sove uten fullt lys og følte ikke samme ubehaget. Hadde ikke samme følelsen av at noen stod å glodde på meg. Nå kan jeg gå opp i andre etasje uten å bli for kvalm, redd, nervøs, urolig og utmattet. Føler ikke så sterkt at noen vil ha meg vekk lenger. Før var det akkurat som jeg møtte en vegg med ubehagelige følelser når jeg gikk opp.

Sønnen min trodde imidlertid at han så en skygge på døren vår oppe igår, men....... Han sier at "figurene" ikke er der lenger. Jeg håper inderlig at de ikke kommer igjen eller at nye bosetter seg i huset!

Uansett, så kommer jeg da garantert til å kontakte deg!:0)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...