Gå til innhold

Blod på do papiret i går!???

Anbefalte innlegg

Igår hadde jeg og samboern sex..etter på gikk jeg på do for og tisse og tøme meg.Da jeg tørket meg så jeg bitte litt blod på papiret,og sa til typen nei får jeg mensen nå.Men da i stakk fingeren oppe og sjekket var det ikke no blod der.Var kun litt rosa på pairet.Det var jo ti dager etter el.Merkelig...tror ikke jeg er gravid eller...ingenting tyder på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5984155-blod-p%C3%A5-do-papiret-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig å blø pitte-litte gran etter sex så nærme IKM. Husk at livmorslimhinna er blodfylt og at det ikke skal så mye bevegelse til "der nede" før det lekker litt, eller et lite blodkar sprekker.

Kan jo være spotting osgå da....

Hmmm, vansklig å si hva det kan ha vært. Er mulig mensen er underveis fordi om det bare kom litt, men når egget graver seg inn så tar ikke det bare en liten dag og så sitter de der, det vil hele veien feste seg bedre + at graviditet kan gi overfølsomme slimhinner som gjør at små blodkar brister f.eks når man har sex og skaper bitte små blødninger. Så dersom det ikke kommer noe som helst mer blod verken i dag eller morgen tror jeg nok du kanskje kan få lov å gi deg selv et bitte lite håp :-) Lykke til!

Annonse

Til deg kris....vi får håpe på det beste.Skal gi lyd fra meg jeg.

Til deg Alba32...jeg skal ikke teste,men vis jeg går over tiden så er det jo klart at jeg skal teste...skal på sykehuset onsdag for mer utredning viss jeg får mensen..venter ikm den 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...