Gå til innhold

April: Har bebisen sovet borte fra dere nå ?


Sassy.

Anbefalte innlegg

Mormora til lille snupp komi går og sa hun snart hadde lyst å ha henne på overnatting. Og jeg gikk helt i forsvarsposisjon og bare : nei nei !

 

Har store problemer med å være borte fra vesla,er med henne døgnet rundt,og syns det er fælt bare det om pappaen tar henne med ut og triller en tur eller noe.....

 

Vet jo at jeg nok er litt vel knyttet og hysterisk. Men føler ingen kan gjøre en så god jobb med henne som meg....

 

Har dere begynt og la de små sove borte ?

 

Hadde jo vært greit med en hel kveld og natt sammen med sambo uten unger,forholder skranter litt nå etter vesla kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt snupp borte ennå, men storesøster var borte over natta da hun var 2 mnd...

 

Snupp tar ikke flaske, så da ble det med engang litt verre å sove borte ja *ler* Trenger liksom puppa mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror nok ikke vi er klar for det ennå, hverken mamma eller bebi... Men så er hun av og til litt urolig og sutrete før hun sovner da, og da er det bare mammakosen som hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha sovet borte fra knotten min ennå. Tror hverken han eller jeg ville hatt noen særlig glede av det ennå. Men det er jo et bra tilbud å benytte seg av når du føler deg klar og kanskje har lyst til å gå en tur på byen eller liknenede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg har verken ønske eller behov for det - og jeg tror ikke lillebror er klar for det heller. Vi er jo sammen hele døgnet, og han tar heller ikke flaske - så han sover i sin seng på vårt rom hver natt.

 

Mormor ville heller ikke spurt om det, for å si det slik, men det er kanskej fordi det isåfall er storesøster som overnatter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ganger og det har gått kjempefint :-)

 

Gjør det gjerne igjen, og har ingen betenkligheter med det, men alle er forskjellig.

Jenta mi er smiler og ler hele tiden, gråter aldri og da er det heller ikke vanskelig å be folk om å være barnevakt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke sovet borte ennå, men jeg har sovet borte fra henne. Da var det pappaen som hadde ansvaret. Gikk kjempe fint, og hun hadde vært så snill!! Var vel værre med ho mor da ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang. Hos besteforeldre. Vi var da i bryllup. Skal snart sove over der igjen. Men jeg hadde ikke latt henne sove borte bare for å gjøre det. Bør jo være en grunn til det.... De har det best hjemme!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sovet hos verdens beste mormor og morfar en natt:) Å da koste vi oss da,hehe:) Nå maser denne mormora om å få låne mini snart igjen....heldige ! 6 åringen er der "støtt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...