Gå til innhold

April: Skal de ikke kunne snu seg nå ?


Sassy.

Anbefalte innlegg

Vesla på 4 måneder og 1 uke snur seg verken fra rygg til mage eller mage til rygg..... Hun prøver,men får ikke helt til å få rumpa rundt liksom :-)

 

Skal hun ikke kunne det nå snart ?

 

Har lest om andre som er bekymra for at de ikke snur seg begge veier FØR de er 4 måneder,da gikk det litt opp for meg at vesla snur seg ingen veier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillebror var 3 1/2 mnd - er over 4 mnd nå, men han som er født dagen før snudde seg første gang i går. Så de er alle forskjellige. Pappa'n her i huset har ligget mye på gulvet og tøyset med han - og da også løftet beina oppp og rullet han over på siden. Plutselig skjønte han det og fikk helt dilla...

 

Det kommer nok skla du se. Noen er tidlig med noe, og sen til andre ting. Alt er normalt.

 

Kos deg med vesla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller de som kan snu seg før de er 4mnd som er tidlig ute. Du trenger absolutt ikke bekymre deg! Bare kos deg med forsøkene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av! Barn er forskjellige! Min sønn på snart 5 mnd har bare snudd seg et par gange fra mage til rygg, og har ikke knekt koden helt enda. Jeg har til og med hørt om babyer som ikke snur seg før de 6-7 mnd. Plutselig kommer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er 4,5 mnd og snur seg enda ikke, men endelig er han godt oppe med hode og holder ut lenge. Det kommer vel etter hvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt er 4 mnd i dag og han gidder ikke å snu seg enda....hehe,liten bedaglig type tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...