Heid Skrevet 19. august 2006 #1 Del Skrevet 19. august 2006 Har tenkte å male et rom, men maling er vel skadelig for fosteret. Er 7 + 3 i dag. Men mener jeg har lest at vannbasert akrylmaling går bra. Noen som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #2 Del Skrevet 19. august 2006 Hei:) Har lurt på det samme selv, og fikk det samme svaret som deg. Gikk inn på babyverden og leste der, men ble ikke særlig klokere annent enn at det stod at man skulle bruke maske. Forstod det sånn at det gjaldt all type maling.. Om du går inn på den siden, er det en klamme på høyre side, hvor det bl.a står "er det farlig?" Der står det noe om gravide og oppussing. Kanskje du får mer ut av det enn meg. tror uansett jeg skal høre i en farvehandel, de pleier å ha god peil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. august 2006 #3 Del Skrevet 19. august 2006 Vannbasert maling skal ikke være farlig å puste inn vet jeg! Men oljebasert og alt annet type sterk maling bør man kanskje være forsiktig med! Men ei vennine av meg som er gravid(4mnd) har malt ett hus med kjæresten sin i sommer:) gikk bra det..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå