Gjest Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Grunnen til at jeg lurer er fordi vi hadde var ordinære ul i uke 17. Vi ville vite kjønnet, men de klarte ikke å så det pga aktiviteten på babyen. Det som er nå er at vi må ta privat UL hvis vi skal vite kjønnet. Dette er jo dyrt, så derfor lurer jeg på om vi stor kjangs for å se kjønnet?
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 Hvis dere veldig gjerne vil vite kj0nnet, ville jeg anbefale dere aa ta en 3D ultralyd mellom uke 24 og uke 30. Mellom disse ukene er bebisen saapass stor at legen ser kj0nn mye bedre. Det er selvf0lgelig alltid en risiko at bebisen ligger paa en rar maate, at nevlesnora ligger mellom beina og sjuler osv, men sjansen er ogsaa stor for at du faktisk ser kj0nnet. Jeg var paa ordiner ultralyd i uke 19, da saa vi ingenting. Saa var jeg paa ultralyd i uke 21 etter en bilulykke, j/m saa fortsatt ingenting. Uansett om du tar 2D eller 3D saa ville jeg anbefalt dere aa ta det naar bebisen er litt st0rre, og det er enklere aa se Lykke til
Gjest Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Ok, takk skal du ha. Jeg vet ikke hvor jeg kan få tatt 3D, bor i bergen. det hadde vertfall vert utrolig kjekkt. Hvis dette blir aktuellt så skal vi på Volvat medesinske senter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå