Ruth-Lina Skrevet 19. august 2006 #1 Skrevet 19. august 2006 Kan det være skadelig for baby om jeg farger håret? Tenker på sånn hårfarge som man får kjøpt i dagligvareforettninger.
er det muuulig Skrevet 19. august 2006 #2 Skrevet 19. august 2006 nei tror ikke det....men er ikke å anbefale pga. alle hormonene i kroppen kan gjøre at fargen ikke blir som den skulle....
jente-med-sept-jente Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 jobber som frisør. og skole lærdommen vår sier at pga av hormonforandringer kan fargen få et annet resultat enn forventet. men jeg har jobbet i mange år, og enda har jeg tilgode å se en farge som går galt.
Allean, Fia og lillebror Skrevet 19. august 2006 #4 Skrevet 19. august 2006 Jeg fikk satt striper i håret mitt i uke 36,av en frisør. Det ble helt merkelig. Noen steder ble det veldig lyst og andre steder ble det nesten gult. Vi skjønte ingenting. Jeg har også fått veldig mye mørkere hår under graviditeten. Håper det blir som vanlig igjen etter fødselen, men det er jo ikke godt og si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå