Gå til innhold

Progestan og Progynovoa - bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Hei, har lest her inne at Progestan kapslene og Progynova kan gi mange bivirkninger. På progestan pakken står jo teksten på et merkelig språk, så der har jeg ikke fått noe svar...På klinikken svarer de ikke..."ja...noen kan jo få bivirkninger...." går jo stadig å kjenner etter da....nå som jeg ruger....kanskje ting bare er en bivirkning...? Ellers så synes samboer at jeg er grinete, blir fort sur og klagete....hmmm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5983918-progestan-og-progynovoa-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:).

Man kan nok få noen bivirkninger ja. Har foreløpig bare rukket å begynne med progynova. Nå den andre gangen på Progynova syns jeg at jeg har vært mer sliten og som du skriver mer irritabel. Men det kan jo også være påkjenningen, at man hele tiden går og venter, gruer seg på resultatet ol. Det er jo helt naturlig at du er mer grinete og sur, du får be samboeren om å være litt ekstra tålmodig med deg:).

Progestan vet jeg ikke helt hvordan den kan virke.

Men hvis man ser på andre medisiner er det jo også sjanse for mange uønskede bivirkninger der, t.o.m Ibux kan jo gi alvorlige bivirkninger.

Håper du ikke engster deg for mye. Sats på å gjøre koselige ting, ta vare på deg selv og ikke stress for mye ellers nå som du går på medisiner:).

Har du begynt med kapslene? Hvor langet er du i prosessen?

Jeg begynner forhåpentlig igjen i september på det samme.

LYKKE TIL:)

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...