Gå til innhold

Til dere rugere...hva gjør dere nå i rugeperioden? Følger dere noen tips og råd?

Anbefalte innlegg

Selv prøver jeg å ikke tenke så mye på det....Går turer, rydder litt i huset, går i butikker, og ligger på sofaen inni mellom med varmeflaske på magen. Har lest her inne tidligere at det var en god ide? Gjør dere det? Det er vel ikke så mye vi kan gjøre galt, men tenker ofte innimellom at "Gjør jeg det riktig nå? Kanskje dette var dumt..." osv..

Lykke til i alle fall...:)

Fortsetter under...

Det er dessverre sånn at i rugetiden er det veldig lite vi kan gjøre til eller fra. På Riksen sa sykepleieren at jeg skulle holde meg unna ridning og maraton, men det er jo ikke aktuelle aktiviteter for meg uansett:-)

Jeg har droppet trening i rugetida, men gått turer og vært i normal aktivitet hjemme og på jobb. Brukte varmeflaske den førset uka, men nå er det noen dager siden. Henger vel sammen med at jeg føler meg full av PMS og lite optimisme... Tror helgen blir lang (hvis ikke mensen kommer, da - det kjennes sånn ut), for jeg tar blodprøve på mandag...

Lykke til!

Hei:)

Jeg har også hørt at det ikke er så mye man kan gjøre fra eller til. Men at man kanskje skal la være å hardtrene. Har hørt at man ikke skal trene spinning heller hvis man er gravid, så det kan jo kasnkje være lurt å evt droppe det.

Lykke, lykke til:)

Klem

Stress ned.

Gjør lystbetonte ting.

Kjenn på kroppen hva DU har lyst til.Si nei når det ikke passer.

Kjenn dine begrensninger.

Ellers tror jeg man bare må prøve å fokusere på alt mulig annet enn forsøket....møte venner, prate i telefonen, være sosiale, shoppe.............he he... :o)

Lykke til :o)

Jeg var bevisst på gå tur hver dag, for høyere puls øker blodgjennomstrømningen i livmoren.

Vanlig trening kuttet jeg ut, følte at spinning ble litt for hardt...

Vet ikke om det hadde gjort noe, men tror det er viktig å lytte til kroppen!

Hadde ikke varmeflaske på magen, men drakk varm drikke.

Jeg var også sykmeldt første uka, men jobbet andre.

Kommer til å gjøre det samme nå som vi skal ha fryseforsøk,

i og med at jeg ble gravid sist.( har mistet nå..)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...