Gå til innhold

Da var første natt med avvenning over!!

Anbefalte innlegg

Og det gikk greit det.. men nå er jeg i hvert fallsliten hehe. Maen også..=O) Lillepingu våknet 23.30 (noe som pleier å være den letteste tiden å få han til å sovne igjen..) og hyyyylte.. maen koste med han og ga han vann, men hjelp det neeei.. han hylte så masse at han til slutt måtte ta han opp. Men det hjalp heller ikke. Maen gikk rundt inne på soverommet med han mens han hyyyylte i 1,5 time før han endeliiiig sovnet igjen i senga si=O) På den tiden var jeg såå klar for å gi opp flere ganger for jeg syns det er helt fryktelig å høre på når han gråter så sårt.. når puppen er rett her jo! Men maen ga seg ikke=O) Heldigvis!!

Jeg la meg ut på sofaen, for at han ikke skulle lukte maten hele tiden. Og det skal jeg si dere.. den sofaen er 10 cm for kort...! heh

Lillepingu sov heeelt til klokken 05.19!! Han som vanligvis våkner med 1-2 timers mellomrom! Jeg sovnet ikke før 4 da..(bekymret mor) men fikk nå i hvert fall en time søvn=O) Så i 5 tida fikk han pupp, før han sovnet videre til 8=O)

Så nå er jeg spent på i natt da... håååper at han ikke holder på like lenge da.. Men vi (eller maen) skal nok alltid klare det også=O) Men jeg ser ikke så veldig fram til det akkurat..

Fortsetter under...

Flinke dere er=)

Vi har også hatt første natt med avvenning i natt. Eller...begynte egentlig for 2 netter siden, men de 2 nettene har han sovnet med en gang vi har gitt han smokken, og fått pupp klokken seks. I natt derimot skrek han i 1 time fra to til tre. Og våknet flere ganger etter det. Fikk pupp klokken seks. Og sov til kvart over åtte. Han pleier vanligvis å stå opp i seks-sju tiden.

Men vi tar han opp når han skriker. Orker ikke høre på at han skal skrike sårt så lenge. Prøver selvfølgelig å roe han i sengen først, men hjelper ikke det tar vi han opp.

Lykke til videre da=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...