Gå til innhold

Når kom magen?

Zoey

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gravid for andre gang og hadde nok ikke helt fått tilbake min flate mage før jeg ble gravid igjen. (Ja, om den noen gang kommer tilbake, da, men det er vel en annen diskusjon) Nå er jeg i uke 10 og jeg ser godt at "noe er på gang". Så tenker jeg at det er sikkert fordi jeg har spist så forferdelig mye i det siste. Spiren der inne er jo bare noen millimeter, så det er jo ikke h*n som lager magen.

Jeg tror også at magen kommer raskere når man har vært gravid før, hva sier dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen skal vist komme fortere med nr 2 enn nr 1. Det skal vist være fordi at musklene ikke er så stramme som de engang var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre stramme muskler i magen enn før kan jeg også skrive under på. Før jeg ble gravid kunne man se at jeg ikke hadde mistet alt fra svangerskapet. Men bare hvis jeg gikk i løse bukser.

Så litt mage kom ganske raskt. Allerede uke 5-6 kunne jeg se litt gravid ut.. Men det er jo bare løse muskler og oppblåsthet da..

Jeg er nå straks 12 uker på vei og alle kan se på meg nå at det er noe på gang.Livmoren kom opp fra bekkenet denne uken, så fra nå av kommer jeg til å vokse synlig.. Jeg tok på meg mammabukse i dag og en singlet.. og mannen kommenterte "du har fått stor mage du nå"... Koselig.. Jeg syns ikke det gjør noe at magen kommer fortere med nr2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...