Gå til innhold

Til dere som har vært i Danmark, har noen spørsmål..

Anbefalte innlegg

Vi vurderte Danmark og lurer da på om hva prosessen er der nede.. Jeg har medisiner dvs spray og sprøyter fra forrige gang, skulle nemlig i gang.. så lurer jeg på om jeg kan ta ultralyden etter sprøyter her hjemme før vi reiser ned eller om den må tas der nede? min lege har et tett samarbeid med dette sykehuset i Danmark..

Hvor lang tid fra uttak til innsetting? og hvor lenge må vi være der nede?

Håper noen kan svare på disse spørsmålene..

Fortsetter under...

Hei Tullemor1 - så koselig å se nicket ditt her inne igjen:-)

Jeg vet ikke så mye om dette med Danmark, men har forstått et sånn at du gjør hele nedreguleringa med nesesprøy og oppreguleringa med sprøyter her hjemme (med oppfølging av gyn.) før dere drar til Dk. Fra uttak til innsetting går det som oftest 2 dager (dvs. hvsi uttak mandag så innsetting onsdag), men det kan jo være de har annen praksis i Dk. Tror vel du skal regne med at det går 4 - 5 dager i Dk.

Veldig spennende å høre at dere snart er i gang - lykke til:-)

Klem

Hei vennen.. åhh det var koselig å høre fra deg.. hvordan går det med deg?????? er vanvittig spent....

Og har du hørt noe fra Rose lenge siden jeg har snakket med henne, var vel før sommeren. Håper alt står bra til med henne og spiren..

Jeg skal ringe legen min på mandag og høre litt, for jeg vet at han har et godt samarbeid med legene i danmark, så det blir spennende å høre hva han sier.

Vi setter i gang så fort som mulig..

Og nå har vi fått dato for bryllup, så da gifter jeg meg 1 juni i Paris neste år.. så 2007 skjer det mye for meg hehehe... skal se at jeg kanskje blir gravid og har termin midt oppi bryllup hehe jaja la det stå til... tar i mote alt jeg nå..

Må møtes snart igjen, leeeenge siden. Og jeg syns det var så utrolig koselig.. Og jeg er jo i oslo stadig hos min kjære..

STOR KLEM

Hei igjen!

Jeg har det stort sett bra, men veien fra forsiktig optimisme til dyp pesimisme er ikke lang i rugeperioden. På tirsdag vet vi svaret...

Alt er bra med Rose. Hun har termin på selveste juleaften og venter en liten gutt. Mulig vi skal møtes til uka. Jeg kan sende deg en sms hvis vi avtaler noe, så kan du se om det passer for deg og.

GRATULERE så mye med bryllup neste sommer - du skal se at 2007 blir et knall-år for deg:-)

Klem

Åh så spennende, ja da krysser vi alt vi har på tirsdag.. å dette går bra, for er det noen som fortjener det så er det deg!!! Livet kan da for f... ikke være så urettferdig...

Klem

Gratulerer så mye med bryllup da!!! Kos å høre. Vi skal til Ciconia i Aarhus. Veldig fornøyd så langt og de er så søte der nede når en ringer og har spørsmål ol. Spray og sprøyter tar en hjemme(om du har begynt på en sprøyte sist, kan du ikke bruke den nå, er kort varighet på de-om den er åpnet da) Alle ul foretas av gyn i Norge. De har jo en del samarbeidspartnere her i Norge. Etter ul her, fakser gyn resultat til Danmark- og det er de som hele tiden avgjør om en skal på ny ul eller når en skal reise. Når alt er bra på ul, får du tid til uttak. Kan jo bruke meg som et eksempel da: Var på ul på tors. Største egg var 15 og minste 10. Skal på ny ul man morgen i Norge, vi reiser til Danmark på tirsdag og skal møte på klinikken for uttak onsdag morgen. Fredag blir det innsetting:) Hvor i Danmark har dere tenkt? Håper alt ordner seg nå og ønsker dere masse lykke til:)

Mange klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...