Gå til innhold

Ang.Mamma klær! Fler med "problemet" ?


Sistemann i magen <3

Anbefalte innlegg

Er de laget med ferdig innebyggede babyer??....

 

Jeg er bare 6+1 i dag, altså i min syvende uke.. Veeeldig tidlig enda, men.. I går måtte jeg til pers og kjøpe meg en mammabukse, da magen er sååå oppblåst , ingen bukser passer lenger og jeg kan ikke gå med vide joggebukser på jobb osv...

 

Men hva skjedde`?? JO...Jeg fikk på meg buksen, og VIPS! - Der var jeg plutselig minst 4 mnd på vei.....!!!

 

Nå er det jo heelt umulig å skjule!!Det er liksom en tydelig "babymage" og ikke bare jeg som har blitt j***** feit......

 

Det ble nesten litt voldsomt..... :)

maria79 m/huleboer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri prøvd mammabukse så jeg aner ikke.

Brukte ikke det i mitt første svangerskap. Kjøpte meg noen store bruker med strikk i livet og de var så utrolig behagelige at jeg trengte ikke noe annet. Nå passet buksene mine til jeg var 21 fullførte uker så jeg ble ikke så veldig stor da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det første sp: Ja, det tror jeg. :-)

 

Er snart 9 uker og veldig oppblåst. Kjøpte et skjørt uten å prøve det, men tok det på i går for å se. Akkurat som deg var jeg 4 mnd på vei i en fei! Nei, jeg får heller bruke de få klærne som fremdeles går på en stund til. Har noen som er / var! løse i livet som jeg kan bruke noen uker. Jeg er vant til å nesten aldri gå med det samme i løpet av en uke, men sånn luksus får bare vente! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvs sånne strikker som du fester på de vanlige buksene dine? Så har du gylfen åpen, men strikken holder buksa på plass. Må jo ha lang genser over da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker hørtes interessant ut! Det skal jeg prøve å finne :)

Ikke det at det er et "must" for meg å bruke de gamle slitte buksene mine... men hadde vært greit å ikke se så gravid ut...

Må desverre ha litt "ordentlige" bukser på jobb... ellers er treningsbukser favoritten for tiden... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...