Gå til innhold

Skal besøke pappa'n i Tyrkia i dag! :):)

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke sett han siden jeg blei gravid i mai! Fytti det er lenge siden!! Men gleder meg noe helt sinnsykt, selv om jeg bare skal være hos han en uke :)

Må bare si det er ganske tøft å ikke ha han her hos meg nå som jeg er gravid, og enklere blir det vel ikke etter som magen vokser....men andre har klart det, så da skal jeg også! Skal i alle fall til Ankara og levere visumpapirer nå da! Så da krysser jeg fingrene for at han kommer hit før terminen i februar!

Men gleeeeder meg til å dra! :):):)

Fortsetter under...

Lykke lykke til... Håper alt går bra med visumet, begynn å mas allerede nå....

Du sier dere sakl til Ankara, men hvor skal du reise å besøke han hen? Selv bor jeg nemlig i Marmaris for tia, med mann og to barn, han hadde gudsjelov oppholdstillatelse da barna våre ble født.

Hva er planen etter at barnet blir født da? Skal dere bosette dere i Norge eller i Tyrkia??

Heisann

Nå har du vell dratt tenker jeg!!

Men er du innom og leser ville jeg bare få ønske deg lykke til i Ankara, der er jo saken biff, det er etter at papira blir sendt til Norge og Udi at det virkelig kan bli tøft.

Men som jeg har sagt at deg før også begynn og mas og ta deg en tur til Oslo om du har tid etter ei tid som søkaden deres har vært inne.

Jeg er sikker på at min masing til slutt ga restultater.

Nå har vi jo fått pappa i hus, det er uvant og være samboer at og uvant for alle, men vi krysser fingre for at ting blir enda bedre etter hvert.

Vi tastes mer her inne.

Klem

Hjemme igjen etter en herlig uke!! :):)

Turen til Ankara gikk kjempefint og de var veldig hyggelige på ambassaden, så den biten gikk jo veldig greit :) Kosa oss veldig i Ankara, morro å være turister sammen!

Ellers var vi bare i Side, hvor han jobber hele sommern, så fikk jo ikke altfor mye tid sammen der siden de har så lange arbeidsdager - men var deilig å slappe av og nyte sol og varme.

Så nå er det bare å vente - tar vel noen uker før saken er registrert her regner jeg med, men så skal jeg søren meg henge på telefonen på UDi og mase mye! Hehe...

Hva som skjer etter babyen kommer vet jeg ikke helt ennå. Får se hvordan han liker seg her i Norge først og fremst. Økonomisk er det kanskje best å bo i Norge, men jeg er villig til å forsøke Tyrkia etterhvert også. Får ta en dag av gangen og se hvordan det går :)

Regner med ting kan bli tøft uansett hvor vi bosetter oss, men alt går bare man vil! Er optimist og gleder meg masse jeg!!

Stor klem fra meg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...