Gå til innhold

auuuuuu...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det normalt og ha skikkelig mens smerter?jeg er 6+2 i dag og den siste uken har jeg våknet hver eneste natt med utrolige mens lignende smerter??? de förste dagene var det som om det var luft smerter og det kan jo väre vondt nok det men i natt var smertene utrolige... var redd for og sette meg på do tilfelle jeg presset så hardt at babyen kunne dette ut... tok test nå igjen og er fortsatt gravid!!! er frisk og rask på dagen men natten er blitt mer som ett mareritt med smerter??hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå så glad jeg ble da jeg leste dette! Prøver bli gravid og venter mens på mandag. I dag tidlig våknet jeg med skikkelig mens-smerter, men ingen mens så langt. Luft i magen (tarmene) som også gjør vondt, og redd for å gå på do.

 

Men da er jeg altså kanskje gravid??! HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde utrolig vonde menssmerter de første ukene i fjor da jeg gikk gravid. Jeg har sterke menssmerter til vanlig, så legen mente at jeg rett og slett hadde følsom livmor, og at det var derfor jeg hadde disse smertene.

Gikk bra den gang, og var ikke noe å bekymre seg for fikk jeg beskjed om.

Om du skulle begynne å blø derimot bør du kontakte lege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har hatt mye mage smerter selv, men har vært både dag og natt! Kommer ofte hvis det er lenge siden jeg har spist, eller er sliten! Obsøkte lege for å høre om det var normalt! Hun trykkte og klemte, og fant ingen ting! Hun sa at det er helt normalt med mens smerter under graviditeten! Det enest er hvis det kommer sterke stikkninger som varer, el. du blør ( friskt blod) at det kan være noe galt, og du må oppsøke lege med en gang! Så jeg tror det du har er normalt, men kanskje greit å ta en tur til legen, så slipper du å bekymre deg!!!!! Dessuten, det er jo gratis, så bedre å ta en tur for mye! Jeg roet meg veldig etter lege besøket ialle fall! Det går nok bra! Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...